וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פמלה אנדרסון בפרסומת פרובוקטיבית שנאסרה לשידור

5.6.2013 / 14:13

הפרסומת, שעלתה בטלוויזיה הבריטית, נאסרה לשידור לאחר תלונות של צופים והוגדרה כ"סקסיסטית ומבזה נשים". בחברה המפרסמת טענו ההיפך: "אנדרסון מוצגת כשאשת עסקים בכירה"

צופי הטלוויזיה בבריטניה שנהנו לראות בימים האחרונים את פמלה אנדרסון בפרסומת פרובוקטיבית חדשה, ייאלצו לחפש אותה ביוטיוב. הגרדיאן מדווח כי קמפיין בהשתתפותה של כוכבת "משמר המפרץ" נאסרה לשידור טלוויזיוני, זאת בשל תלונות של צופים לרשות המפקחת על הפרסומות שמשודרות בערוצי הטלוויזיה המדינה.

הפרסומת, לאתר CrazyDomains.co.uk, הציגה את אנדרסון לצד שחקנית נוספת כשהן נכנסות לישיבה עסקית, כאשר סביבן גברים שבוהים במחשופים שלהן, ובמהרה התמונה מתחלפת בפנטזיה שבראשם: שתי השחקניות רוקדות בביקיני ומצמידות את גופן אחת אל השניה כשהן מרוחות בקרם.

בעוד שבחברה טענו שהפרסומת "אינה פורנוגרפית", בגוף המפקח בחרו לנמק את ההחלטה בכך שהיא "מציגה נשים שהינן קולגות לעבודה בתור אובייקטים מיניים שיש להרגיש תאווה כלפיהן" ו"פוגעת בצופים על ידי כך שהיא סקסיסטית ומבזה נשים".

ארגון Clearcast, שאחראי על אישור פרסומות בטלוויזיה הבריטית טרם שידורן, אישר את הפרסומת המדוברת לשידור אחרי השעה 21:00, והסביר שהתכנים המיניים אינם בעייתיים מכיוון ש"אנדרסון היא סלב שידועה בכך שהיא מתהדרת בגופה". עוד נטען שאנדרסון והשחקנית הנוספת "מוצגות כנשות עסקים בכירות, אטרקטיביות, דינמיות ובעלות בטחון עצמי", בעוד שדמותו של השחקן הראשי מתוארת כ"חנון נטול בטחון עצמי, ולכן אין כאן ביזוי של נשים".

גם בישראל: הקמפיין השערורייתי של כריות נאסר לשידור
מה דעתכם – האם הצנזורה מוצדקת? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully