וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: הבילויים ב"אינדי סיטי". צפו

6.6.2013 / 10:18

סדרת הקליפים המצוינת שלוקחת אמני אינדי לנגן בחוצות, חוזרת עם קטעים חדשים בערוץ 8 ופסטיבל מוזיקה בירושלים. צפו בלהקת הבילויים מבצעת את "5 הצעות לפתרון הסכסוך"

יח"צ - חד פעמי

"אינדי סיטי", סדרת הקליפים המעולה המשודרת בערוץ 8 של הוט (ביוזמת הבמאית בטינה פיינשטיין), במסגרתה הרכבי אינדי יוצאים לחוצות העיר ומבצעים ביצועים חיים של שיריהם, חוזרת עם טוויסט: השנה, כל הקליפים מצולמים בירושלים. החל מיום שישי ה-14 ביוני יוקרנו הקליפים מדי סוף שבוע בערוץ, במשך ארבעה סופי שבוע, ויכללו בין היתר ביצועים של מרסדס בנד, התפוחים, בום פם, אסתר רדא, רותם אור, ועדת חריגים, L.F.N.T, Noamiko, Computer Camp, Amit Erez & The Secret Sea, SubJunk, OX4 וכן הבילויים, שבביצוע שלהם לשיר "5 הצעות לפתרון הסכסוך", שצולם בגבעת המטוס, ניתן לצפות כאן לראשונה.

בנוסף, לצד התכנית יתקיים השנה פסטיבל אינדי סיטי LIVE במגרש הרוסים בירושלים, בסוף השבוע של ה-25-26 ביוני, בחסות אגף תרבות ואמנויות ורשות צעירים בעיריית ירושלים. במשך יומיים יתקיימו הופעות ואירועים עם כל משתתפי העונה, בפסטיבל שיכלול שתי במות של הופעות, מסיבת אוזניות, תצוגת אופנה וינטג', הופעות ליליות חינמיות בברים הסמוכים, סטים אלקטרוניים ועשרות דוכנים. הכניסה לכל האירועים תהיה חופשית וחינמית, וההופעות יועברו בשידור חי גם ברדיו הקצה. את פרטי האירוע המלאים ניתן למצוא באתר של שאון חורף ירושלים ובעמוד הפייסבוק של "אינדי סיטי".

ההופעות הקרובות של הבילויים:

9.6 – הינשוף, רחובות
14.6 – בארבי, תל אביב
15.6 – זאפה, ירושלים
18.6 – ברקה, באר שבע

לבלוג של רדיו הקצה בוואלה! תרבות
מתכננים ללכת לפסטיבל של "אינדי סיטי"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully