וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלעדי: תוקף הלסביות איים על דודו ארז עם גרזן

האדם שתקף בגרזן קבוצת לסביות, התנפל לאחר מכן על צוות התכנית "חיות לילה" המצולמת בימים אלה. "איש צורח עם גרזן זה לא מצחיק ולא נעים", אומר מנחה התכנית, דודו ארז. צפו

צילום: אמנון האס ועומר לוטן, עריכה: אמיר קוטיגרו. באדיבות "חיות לילה"

חיות לילה מותקפות: תושב בני ברק שנעצר ביום שלישי לאחר שעל פי החשד התנפל על מספר נשים גאות ברחוב לילנבלום בעיר כשבידו גרזן, ונשלח היום להסתכלות פסיכיאטרית, לא עצר בתקיפת חברי הקהילה הגאה – באותו הערב בו תקף האיש גם את דודו ארז, שבאותה שעה השתתף בצילום התכנית "חיות לילה" בה הוא מככב לצד הקומיקאי ירון ברלד.

"הגענו לרחוב לילינבלום עם הרכב של 'חיות לילה', רכב שכולו מצופה בפרווה וורודה", שיחזר את הדברים ארז בשיחה עם וואלה! תרבות. צוות התכנית הקומית, המצולמת בימים בבימויו של נועם ורדי, עדיין לא ידע על התקיפה שהתרחשה באותו הרחוב בדיוק, וכי האיש החמוש בגרזן צעק לעבר מספר נשים מהקהילה ההומו-לסבית כי בא "לתקן את תל אביב".

"הגענו לשם במקרה באזור חצות", הוא מספר. "בכל צילומי תכנית אנו נוהגים לעצור ולעשות מין משאל רחוב. אתמול יצא שעשינו את זה שם, נקודתית. אין ספק שהרכב של 'חיות לילה' בולט ברב הודו ופרוותיותו. גם ברלד ירד מהוואן והיה בקרבת מקום. ירדתי לדבר עם אנשים ובאיזשהו שלב בא לשם בחור שהיה לבוש כמו חרדי עם זקן והתחיל לצרוח שמדובר ברחוב שלו. אני כמובן קודם כל מנסה לדבר איתו, לנהל אינטרקציה, וזה גם צולם – אני פשוט עומד שם עם מיקרופון ביד לידו והאיש צורח 'תסתלקו מהרחוב'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דודו ארז וירון ברלד, מתוך "חיות לילה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בניגוד לרוב האנשים במדינה שאני עומד לידם ומראיין, אנשים שנראים שמחים מעצם הסיטואציה, ניכר היה חוסר פירגון מהטיפוס הזה", אומר ארז. "הוא צעק 'אני הולך להביא את הנשק מהאוטו'. באותן שניות הרחוב ממש קפא ואני נכנסתי לתוך הרכב הוורוד שלנו שהוא בעצם האולפן של התכנית. הבחור הגיע עם גרזן, גרזן-גרזן! ממש כמו באגדות של האחים גרים. אני מוכרח להגיד שבהתחלה לא ממש חשבתי שהוא יוציא נשק חם, אבל היה מדובר בסיטואציה שהיא מאוד לא מצחיקה ומאוד מפחידה. אנשים ברחוב היו בהלם. הוא פשוט דפק עם הגרזן על פח בקרבת מקום".

אתה ידוע כמראיין ערמומי. אמרת משהו במהלך הראיון שגרם לתוקף להשתולל?

"מהאינטראקציה שלי איתו אני לא זוכר מה אמרתי לו, זה לא היה ראיון כל כך, כי הוא פשוט צרח. לא נראה לי שזה קשור לכך שלא בא לו טוב סוגת הקומדיה שהפגנו. אחרי כמה דקות בתוך הרכב ראינו את משטרת ישראל עושה סדר. זו סיטואציה לא נעימה, אבל זה חלק מהעניין שמצלמים תכנית בחוץ בלילה. הכל יכול לקרות, אבל בואי נגיד את האמת - זה מפחיד. איש צורח עם גרזן זה לא מצחיק ולא נעים. כשהוא בא עם הגרזן זה היה מאיים מאוד ואני משער שהוא לא הביא אותו בכדי לקצוץ את שערי".

"אחרי כמה דקות אתה חייב לחזור לצילומי התכנית ולהיות מצחיק וזה לא היה קל", מסכם ארז את האירוע. "זה היה הראיון הכי מפחיד שעשיתי בחיים, אבל נמשיך לצלם את התכנית הזאת למרות האנשים שמסתובבים שם בחוץ עם כלי נשק. אני לא מבין מה קורה פה, נהיה גות'האם סיטי".

התכנית "חיות לילה" תעלה באוגוסט 2013 ב-HOT קומדי סנטרל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully