וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אסי עזר בדרך ל"כוכב נולד"?

אם להאמין לציוץ בטוויטר של אחד מצמד המנחים של "האח הגדול", ייתכן שבקרוב תראו אותו נכנס לנעליו של צביקה הדר בעונה ה-11 של תכנית הכשרונות, כחלק מהתהפוכות שהיא עוברת

בורסת השמות לתפקיד מגיש "כוכב נולד" מתרחבת: אחרי שעלה שמו של עידו רוזנבלום כמחליף פוטנציאלי לצביקה הדר בעונה ה-11 של ריאליטי הכשרונות מבית קשת - הדר צפוי להפוך לחלק מפאנל השופטים לצד אייל גולן וריטה, שתשמש כמעין מנטורית של המתמודדים - כעת נכנס גם שמו של אסי עזר לרשימה, זאת אם להסתמך על ציוץ בטוויטר של אימו, מלכה עזר.

בציוץ, שנכתב מוקדם יותר היום ונמחק כעבור שעה, כתבה אימו של עזר, כיום מגיש "האח הגדול" לצד ארז טל: "קבלו סקופ: בקרוב תהיה לי גישת וי איי פי לאהובת לגבי ריטה ולגבר החלומות שלי אייל גולן. פאן לי במקסימום".

גורם בזכיינית סיפר לוואלה! תרבות ששמו של עזר אכן עלה בהקשר "כוכב נולד", אך טרם התקבלה החלטה סופית.

המהפך ב"כוכב נולד" מתרחש לאחר עונת עשור שהתקשתה לייצר את הבאזז הצפוי, הן בשל התיישנות הפורמט והן בגלל "דה וויס", המתחרה מבית רשת. על פי דיווחים, גם מירי מסיקה וגידי גוב לא ימשיכו לעונה הבאה, זאת לצד פיטוריו של צדי צרפתי מהתכנית ועזיבתו של משה פרץ ל"אקס פקטור", גם היא של רשת, שתעלה בערוץ במהלך השנה.

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים על ההתעניינות הרבה ואנו בעיצומן של הכנות לקראת עונה חדשה שצפויה להביא עימה שינויים וחידושים ראשונים מסוגם בכל הקשור לפורמט, לשופטים ולמנחה - הכל יוודע בבוא העת".

צדי צרפתי עוזב את "כוכב נולד"
משה פרץ עובר ל"אקס פקטור"
מה דעתכם - אסי עזר מתאים למשימה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully