וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של מייקל ג'קסון ניסתה להתאבד

5.6.2013 / 20:59

פריס ג'קסון, בתו של מלך הפופ, הובהלה אתמול לבית החולים לאחר שניסתה לחתוך את הוורידים בידיה. "לפריס קורים הרבה דברים לאחרונה", אמרה אמה, דבי רואו

האסונות ממשיכים לרדוף את משפחתו של מלך הפופ: פריס ג'קסון, 15, בתו של הזמר, המלחין ואגדת הפופ מייקל ג'קסון, הובהלה אתמול (רביעי) בבוקר לבית החולים לאחר ניסיון התאבדות – כך חשף אתר הרכילות TMZ, ובעקבותיו גופי תקשורת רבים בארצות הברית. דבי רואו, אמה של ג'קסון, אישרה למגזין "אנטרטיימנט טונייט" של רשת CBS כי בתה אכן ניסתה לשלוח יד בנפשה, והוסיפה כי "לפריס קורים הרבה דברים לאחרונה".

אתמול קיבלה משטרת לוס אנג'לס הודעה בשעה 1:27 לפנות בוקר, בה נמסר כי ג'קסון חתכה את הוורידים בידיה. המשטרה אישרה כי קיבלה קריאה להגיע בדחיפות אל לבית המשפחה ולקחה את ג'קסון לבית חולים בקרבת מקום. ניסיון ההתאבדות הגיע לאחר מספר ציוצים חשודים בחשבון הטוויטר שלה, שכללו את השורה " yesterday, all my troubles seemed so far away now it looks as though they're here to stay", מתוך השיר "Yesterday" של הביטלס, וכן ציוץ שהעלה את השאלה "מדוע דמעות הן מלוחות".

למייקל ג'קסון, שהלך לעולמו במפתיע לפני ארבע שנים, שלושה ילדים: פרינס, פריס ובלנקט. לאחרונה דווח כי בצל המשפט שפתח מחדש את שאלת מותו של ג'קסון, פריס ורואו התקרבו והחלו לבלות זמן רב ביחד. אריק ג'ורג', עורך דינה של רואו, מסר לתקשורת כי "אנו מעריכים את הדאגה של כולם לפריס ומבקשים שבעת הזאת תכובד פרטיות המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully