וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי סטיבן פריי חושף: "ניסיתי להתאבד"

6.6.2013 / 10:38

השחקן, היוצר והקומיקאי הבריטי, הסובל מהפרעה דו קוטבית (מאניה דיפרסיה), סיפר במהלך ראיון כי ניסה לשים קץ לחייו במהלך צילומי סרט בשנה שעברה

הקומיקאי הבריטי סטיבן פריי, שידוע כאחד מהדוברים הרהוטים והגלויים ביותר של הסובלים מהפרעה דו-קוטבית – הידועה גם כמאניה דיפרסיה – המם את הקהל שהגיע לשמוע אותו בהקלטת פודקאסט של הקומיקאי ריצ'רד הרינג בלסטר סקוור בלונדון אתמול (רביעי): פריי סיפר במהלך ההקלטה כי בשנה שעברה, במהלך צילומי סרט, ניסה לשים קץ לחייו באמצעות בליעת קוקטייל של תרופות ואלכוהול.

התקרית אירעה במהלך צילומי סרט, ופריי נמצא שרוע על מחוסר הכרה ובהתקף עוויתות על ידי מפיק, שהבהיל אותו לבית חולים. "זה היה מסוכן מאוד", אמר. "לקחתי כמות אדירה של גלולות ואלכוהול. השילוב גרם לי לפרפר כל כך הרבה ששברתי ארבע צלעות. ועדיין נותרתי מחוסר הכרה. למזלי המפיק מצא אותי ולקח אותי לטיפול".

"אתה עשויים לומר, 'למה שמישהו שיש לו הכל יהיה כה טיפש שינסה לסיים את חייו?'", המשיך פריי, "אבל זאת בדיוק הנקודה: אין 'למה?', אין סיבה. אם היתה סיבה, היה אפשר לצאת מזה. אני קורבן של שינויי מצב רוח, ברמה גבוהה יותר מאחרים, עד כדי כך שעליי לקחת כדורים שיוודאו שאני לא נעשה נלהב מדי או על סף התאבדות". הסיפור צץ כתשובה לשאלה תמימה של ילד בן 12 שנכח בהקלטה, ורצה לדעת "איך זה להיות סטיבן פריי". פריי הוסיף כי אילו לו עצמו היו ילדים, הוא מעריך שהיה חושב פעם נוספת לפני ניסיון ההתאבדות, אך הסתייג ואמר שהוא "מכיר אנשים עם ילדים שעשו זאת".

פריי סבל מהתמוטטות עצבים בשנת 1995, תוך כדי השתתפות בהצגה שעלתה בווסט אנד. ההתמוטטות גרמה לפרישתו מההפקה, ולבסוף לסגירתה. לאחר מכן חשף בפני הציבור את הפרעתו הנפשית, ובשנים מאוחרות יותר גם יצא סדרה תיעודית על מצבו עבור ה-BBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully