וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הצפיפות: נפגעים בתורים לאודישנים של "אקס פקטור"

6.6.2013 / 13:18

לפחות עשרה אנשים טופלו על ידי מד"א באודישנים של "אקס פקטור", בעקבות צפיפות וחום בתורים. "לא היה מסודר, אנשים התעלפו שם", אמרה לוואלה! תרבות אחת הנבחנות

האודישנים הראשונים לריאליטי הכשרונות "אקס פקטור", שנערכו היום (חמישי) בהיכל נוקיה, גבו מחיר: לפחות עשרה אנשים נפגעו וטופלו על ידי צוות מד"א שהגיע למקום, בעקבות הצפיפות הרבה בתורים והחום. יותר מ-2,000 אנשים הגיעו לאודישנים, שהחלו בשעה 09:00 ואמורים להסתיים רק בשעות הערב, ואנשי הפקת התכנית התקשו להשתלט על ההמונים.

בר רפאלי מלהיבה ב"אקס פקטור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפיפות בתורים לאודישן של "אקס פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היו שם אלפים, לדעתי זה היה בעיקר כדי לצלם את התורים", אומרת לוואלה! תרבות מעין רודה, 28, אחת הנבחנות שהגיעו לאודישנים. "לא היה מסודר, אמרו לכולם להגיע באותה שעה כדי שיצלמו אותם אומרים 'היי "אקס פקטור"' ואנשים התעלפו שם כמו בהופעה. אנשי הפקה צעקו 'אם לא תלכו אחורה לא תיבחנו', כולם היו היסטריים. האנשים של ההפקה, כל פעם שהסתכלת לעברם, הסתובבו ולא רצו לדבר עם אף אחד. ממש פחדו לדבר איתנו, אפילו שהזמינו המון כאלה שכבר עשו אודישן – שוב, רק כדי שנעמוד בתור. בסופו של דבר חיכינו שלוש שעות בלי להתקדם".

מרשת, הזכיינית המפיקה את "אקס פקטור", נמסר: "אלפים הגיעו ליום האודישנים הראשון של 'אקס פקטור' שנערך היום ונמשך ברגעים אלה ממש. בשל תנאי מזג האוויר מחולקים לכל הבאים בקבוקי מים מינרליים, כשעד כה חולקו כבר עשרת אלפים. בנוסף נפתחו במהלך היום שערים נוספים, במטרה לתת מענה מהיר יותר לכל ה-2,000 שהגיעו".

  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully