וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: הכדורגלן עמרי אפק קורא שיר של רחל

7.6.2013 / 0:38

לא רק בעיטות ופרשנויות: הכדורגלן מקריא את שירה של המשוררת בפינה חדשה באתר התוכן העצמאי החדש של ירון ברובינסקי, רועי ורנר ואדם בני. צפו

יח"צ - חד פעמי

Bimkom.tv הינו אתר תוכן חדש, מבית היוצר של ירון ברובינסקי, רועי ורנר ואדם בני, המציע מגוון תכניות רשת קצרות ומקוריות. האתר מפיק תכניות לאינטרנט ולסמארטפון, מתוך רצון ליצור אלטרנטיבה ופלטפורמה ליוצרים שונים; כל התכניות באתר, ללא יוצא מן הכלל, צולמו באייפונים ובאייפדים, ובין התכנים בו ניתן למצוא את "שינקין פינת הגלבוע", בה ירון ברובינסקי חוזר לדמות המראיין חסר הבושה יותם בל (איתה הזניק את הקריירה שלו); "מתומתמת" בהגשת מעיין לאוב בה מתארחים מומחים להשיב על שאלות שלא נהוג לשאול; "האודישנים", תכנית סאטירה במסגרתה שחקנים מוכרים נבחנים לגלם את דמותם של נבחרי ציבור; וכן "כדורגלים קוראים שירה".

התכנית "כדורגלנים קוראים שירה" – כשמה כן היא: במסגרת התכנית מקריאים כדורגלנים את מיטב תוצרת השירה העברית - כמו למשל עמרי אפק, כדורגלן העבר המשמש כיום כפרשן בערוץ הספורט, שקורא את שירה של רחל המשוררת, "לא פעם בקיץ". עוד כדורגלנים שמשתתפים בתכנית: שרן ייני, ברק לביא ויואב זיו.

מה חשבתם על הקטע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully