וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחת מעטפות הרעל לאובמה: שחקנית ב"המתים המהלכים"

8.6.2013 / 13:46

שאנון רוג'רס גס ריצ'רדסון, שגילמה תפקידים קטנים ב"המתים המהלכים" ו"יומני הערפד", הודתה במשלוח המעטפות לנשיא ארצות הברית ולראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג

ה-FBI, לשכת החקירות הפדרלית של ארצות הברית, טוענת כי פתרה את תעלומת מעטפות הרעל שנשלחו לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ולראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג – והפתרון מפתיע: שאנון רוג'רס גס ריצ'רדסון, שחקנית שגילמה תפקידים קטנים בסדרות כמו "המתים המהלכים" ו"יומני הערפד", נעצרה ביום שישי האחרון בחשד כי היא העומדת מאחורי משלוח המעטפות, שהכילו ריצין – רעל שמסוגל להרוג תוך 36 שעות מרגע המפגש איתו. לאחר חקירה מאומצת, השחקנית הודתה במעשים המיוחסים לה.

בכירים ב-FBI סיפרו כי התוודעו לגס ריצ'רדסון לאחר שזו ניסתה להפליל את בעלה, נתניאל, בביצוע המעשים – אולם חקירה הובילה למסקנה כי היא זו שאחראית על משלוח המעטפות, כך על פי דיווח של רשת NBC News. שני בני הזוג עברו בדיקות פוליגרף, ובעקבות תוצאותיה שהעידו של כם שגס ריצ'רדסון משקרת, הגיעה גם ההודאה. אלו הם נישואים שלישיים עבור גס ריצ'רדסון, אם לחמישה, שככל הנראה שלחה את מעטפות הרעל בעקבות מעורבות אובמה ובלומברג ביוזמות חקיקה להגבלת השימוש בנשק: במכתב שצורף למעטפוץ הרעילות נכתב כי "תצטרכו להרוג אותי ואת משפחתי כדי לקחת את הנשק שלי".

המעטפות הרעילות נשלחו ב-20 במאי ולואיזיאנה, ולא הגיעו מעולם לידיהם של האישים אליהם מוענו. עובדי מיון דואר שטיפלו במעטפות לא נפגעו, אך צוותי חירום שבאו במגע עם החומרים שבתוכן הציגו סימפטומים קלים של חשיפה לרעל, שחלפו כעבור זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully