וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הפתעת האימה של הקיץ

9.6.2013 / 11:41

”The Purge” דל התקציב מצא את עצמו בראש הטבלה ודחק למטה את ”לדפוק התמחות” ואת ”העולם אחרי”, הכישלון הענק והמהדהד של וויל סמית’

בין שוברי הקופות הצפויים של הקיץ, לפעמים קורות הפתעות. השבוע נחשב להפסקה קטנה, נשימה לפני שיגיע "איש הפלדה" ויחזיר את פתיחות הענק. אם סרט כלשהו היה אמור להביא מספרים גדולים השבוע, זה היה "לדפוק התמחות", הקומדיה עם וינס ווהן ואוון ווילסון. אבל רשימת שוברי הקופות לא מפסיקה להפתיע: "The Purge", סרט אימה זערורי, כבש את המקום הראשון.

הקונספט: במשך לילה אחד בכל שנה, החוק מתבטל. אדם לאדם זאב וכל אחד לעצמו, וניתן לבצע גם רצח בלי שיהיו לכך השלכות. משפחה אחת נמצאת תחת מצור של פושעים. יוצרי הסרט הם אלמונים, הוא הופק בתקציב זעום במונחים הוליוודיים - 3 מיליון דולר, תגובות המבקרים היו פושרות מינוס, אבל מדי פעם קונספט מגניב תופס את קהל האימה: הסרט צפוי להכניס עד סיומו של סוף השבוע לפחות 35 מיליון דולר - כשהוא מדלג בדרך מעל "העולם אחרי" (תקציב של 130 מיליון דולר), ואפילו מוריד את "מהיר ועצבני 6" למקום השני.

בינתיים, "לדפוק התמחות" פספס את הקהל בכשמונה שנים בערך. "לדפוק חתונה" היה אמנם להיט גדול, אבל זה היה לפני שמונה שנים, וההומור של "התמחות" - שבו ווהן ו-ווילסון מתקבלים כמתמחים בחברת גוגל - נראה גם הוא לא עדכני. הסרט צפוי להכניס כ-18 מיליון דולר בלבד.

"לדפוק התמחות" הגיע למקום הרביעי בלבד. בין שני הסרטים החדשים נמצאים "מהיר ועצבני 6" ו"האשליה", עם כ-19 מיליון דולר לכל אחד; "העולם אחרי", אחד הכשלונות המדהדהדים של הקיץ, נחת במקום השביעי עם כ-10 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully