וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": נפילת האימפריה המיילית

10.6.2013 / 2:05

יניב חטף התקף, טהוניה ביקשה נפשה להידרס על ידי שלמה גרוניך ורק גילי מיילי צחק כל הדרך לצמרת. וגם: שחזור הסוער הריב של טהוניה וענת באמצעות בלונים

צילום: אורטל דהן בימוי: דובי קליין

"לאאאא", זועק יניב בכאב, רץ ברחבי הבית ומתחיל לתלוש את השלטים בהיסטריה. חבריו מרסנים אותו בדמעות, מתנדנדים איתו מחובקים ומבטיחים לו ימים טובים יותר. טהוניה קבורה תחת השמיכות, מעדיפה להידרס על ידי שלמה גרוניך ולא ללבוש את המדים שלה. הבית לוקח די קשה את המשימה המטופשת הזאת, שכוללת את גילי מיילי עם מטאטאים על הכתפיים אוכל ביסלי ונוסע על בימבה, והם מגיבים במלוא המצוקה. "אלה העקרונות שלי ואני לא אפר אותם", מודיעה טהוניה-גיבורת-ניל"י – "נודניקים ילדותיים למען ילדותיותם" – ומסרבת להירתם למשימה. לא עוזר שגילי שולח את ענת למסור לה ש"גילי ביקש באופן אישי שתלבשי את המדים" (הו, זה ישכנע אותה), לא עוזר שענת צועקת עליה שהיא מתנהגת כמו ילדה שהיא עובר שהוא אישה בת 80 (מה), הדבר היחיד שישכנע את טהוניה ללבוש את המדים זה קאט שרירותי לסצנה שבה היא מסכימה ללבוש את המדים. מזל!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קסם הקולנוע. טהוניה, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה, צילום מסך

ובינתיים אצל הדיקטטור – סליחה, המילה הזאת מעלה קונוטציות של היטלר וזה לא נושא לבדיחות, נשתמש במילה "רודן" שמזוהה עם רציחות של עמים אחרים – גילי נהנה ממנעמי החיים הכוללים, מתברר, "ספרייט, נסטי ובמבה" וריקודים לצלילי פול אנקה עם חברים נבחרים. הקדנציה של גילי היא בעצם מסיבת-כיתה אחת ארוכה וכל מי שהולך הביתה מקבל קרמבו וסרגל מתקפל, קצת כמו ישיבות האוצר של יאיר לפיד. על הנתינים מטיל גילי באכזריות לאכול שעועית מקופסה ולקפוץ מדי פעם לחדר שלו כדי להגיד "אוללה חיים טובים יש לך". כשהם ממרים את פיו, הוא משמיע להם בחדרים אזעקה שהוא בחר מתוך רשימת הרינגטונים בנוקיה של יורם זק.

את גילי מלווים שני עוזריו הנאמנים, ביבופ ורוקסטדי – אבי ולאון. אבי רך הלבב מפתיע בהתמסרות הנלהבת שלו לקונספט, ונראה שהוא לא יכול לחכות כבר להעיף מישהו לכלא כדי שהוא יוכל להתיישב לידו ולספר את כל 870 הבדיחות שהוא עדיין לא הספיק לספר לאף אחד בבית מפאת כישורי ההליכה של כולם. גם לאון מבסוט מהמעמד החדש ומנצל את ההזדמנות כדי לנבוח על פאולינה שלא תיגע בו, כי אזרחים לא נוגעים בחיילים ובטח לא חופרים להם על איך יותר חמוד לי עם קוקו או בלי. הוא אפילו תוקע שאלות קיטבג בכל מקום ("תיקחו להם את כל האוכל" "גם את האוכל שהם מחביאים?") ומלשין לגילי גם כשאין מה להלשין. "יואו, הם מדברים עליך עכשיו", הוא רץ באושר לגילי, "לבנה וטהוניה יושבות ומרעילות את יניב עליך, לך תשמע". גילי הנרעש רץ לצותת לפושעים, ומעבר לדלת שומע שהם משוחחים על, ככל הנראה, קקה. "אתה לא אוהב להתעסק בקקה", "לא זה מסריח", "נכון קקה זה מסריח" הוא מצליח לקלוט מהסלון, ומבולבל מעט הוא חוזר לחדרו. "כן, היא יושבת ומרעילה אותו שם נגדי, חד-משמעית!" מכריז בהחלטיות, ושולח את אבי ולאון לצעוק עליהם. "אבל לא דיברנו עליו בכלל", הם משתוממים, הרי הם דיברו בכלל על קקה, אך זה לא עוזר להם. העניינים נעשים אפילו יותר מביכים כשכמה דקות אחר כך מגיע קקה ענקי ומאשים אותם שהם דיברו נגדו והם שוב מכחישים. בוגדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קשיים בהבנת הנשמע. גילי מיילי/מערכת וואלה, צילום מסך

סתאאאאם! חשבתם שאנחנו מעודדים פה דיקטטורה במשימות שלנו? המשימה האמיתית היא בעצם מהפכה נגד גילי! טהוניה ולבנה בעצם אמורות לפוצץ אותו ופאולינה ודנה אמורות לפתות אותו, כמו שהפילו את כל הרודנים הגדולים. פאולינה ודנה מתלבשות בבגדים החושניים שגילי בחר עבורן – ג'ינס שחור לפאולינה, כיסוי שיער סגול לדנה ושישה חודשים בתמרוקים – והולכות לפזז מולו במשתה המלכותי. דנה מנסה לשווא להשתיל מכשיר ציתות על הטלפון שלו, אבל כל שנייה גילי נכנס לחדר וצועק בשרמנטיות "יאללה חבר'ה לרקוד" וכולם שוב נאלצים לצאת בריקודים. כך נמשך העניין שישים שנה בערך, בסצנה הארוכה ביותר בתכנית מאז הנאום המפורסם של ענת על טהוניה בפרק שעבר שבמהלכו הספיקה להיווצר (ולהיכחד) יבשת חדשה באוקיינוס האטלנטי, עד שלבסוף מצליחה המרגלת המהוללה להדביק את המסטיק על החוגה. ותודה לבד"ץ. מה יהיה עכשיו? כמה מרתק יהיה לראות את הדיירים מצותתים לגילי נוחר לאח הגדול שהוא רוצה עוד קינלי? האם יניב יחלים מפציעתו הקשה שנגרמה "בגלל השטיח"? ולמה דורין ישנה עם קמח תופח במיטה? אין לי מושג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יניב ומלחמתו בשטיח/מערכת וואלה, צילום מסך

ציטוטים

"מנהיג חזק לבית חזק" (הסלוגן של הרודן גילי, בכלל לא עקיצה כלפי ראש הממשלה של אף אחד)

"מטילים עליהם גזירות, אומרים להם לעשות דברים שהם לא רוצים לעשות – זה לא משהו שאנחנו עוברים כל יום?" (אסי מנסה את כוחו בסאטירה פוליטית)

"אז נישן בסלון, זו תהיה הרפתקה!" (ללבנה יש סף התלהבות מאוד נמוך מדברים)

"אפשר לזרוק עליו עגבניות?" "האח הגדול מבקש מכם לכבד את המעמד". "אז לא לזרוק עליו עגבניות?" (דיירי הבית מקדמים את פניו של השליט החדש)

"תגיד להם שהאח הגדול שמע אותם מדברים סקנציות על השליט" (גילי למד לועזית לכבוד התפקיד החדש)

"לבחור מישהו להדחה? נלך על דורין". "למה דורין?" "למה לא?" (דנה בחדר האח. תכל'ס)

"היא אגוז קשה לפיצוח שצריך לתת לו בראש, ואז כשהיא חוזרת לתת לו שוב בראש, עד שהיא תישבר" (דור מפצח את טהוניה עם פטיש ממש ארוך וקשה)

"אין מה לעשות, לא אוהבים דיקטטורה" (דנה במוסר השכל מרגש)

בלוג "האח הגדול": לכל הטורים
מה חשבתם על הכהונה הרודנית של גילי? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully