וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: מופע מחול ישראלי בעירום מלא. צפו

10.6.2013 / 16:16

הפקת המחול החדשה "רנסאנס" העוסקת בארוטיקה ובתנועת הגוף העירום, כאשר כל ששת רקדניה מציגים על הבמה קטעים בעירום מלא, תעלה בין היתר בירושלים ותל אביב

צילום וידאו: נעמה נוח, נעמי מרוז, עריכה: נעמה נוח

"רנסאנס" (Renaissance), הפקת מחול-עירום חדשה מאת מאיה לוי וחנן אננדו מרס, תעלה בקרוב ותעסוק בארוטיקה והשלכות העירום על כל גווניו: מבוכה ובושה, אינטימיות, חופש ויופי. בהפקה לוקחים חלק שישה רקדנים, כולם בעירום מלא: סתיו מרין, שני בן חיים, אשר לב, איריס נייס, טקנורי קוואהרדה (יפן) ודויד מרקס (פורטוגל). שלושת מופעי הבכורה של המופע יתקיימו ב-2 ביולי בבית מזי"א בירושלים, ב-4-6 ביולי בנמל יפו וב-8 ביולי במרכז סוזן דלל, במסגרת מחולוהט. כעת משחררים היוצרים הצצה ראשונה לקטע מתוך המופע.

תהליך היצירה של "רנסאנס", הכולל כאמור קטעים בעירום מלא של הרוקדים אותה, החל בנובמבר 2012. העבודה נולדה מתוך סקרנותם של יוצריה, לוי ואננדו מרס (זוג בחיים והורים לתאומות), לגבי מושג הארוטיקה בעבודת המחול. "במניפסט שלה על 'מה אמן צריך להיות' אומרת מרינה אברמוביץ' בפירוש שאמן חייב להיות ארוטי", אומרת לוי. "ניסינו לרדת לעומקה של קביעה זו, אך בו ברגע שהשלנו מעלינו את הבגדים בסטודיו - נעלמה הארוטיקה ונשארו מבוכה ובושה, אינטימיות, חופש ויופי. העבודה החלה לחקור באלה, ומתוך תפיסה שהאירוע הבימתי הוא הקרנה ושיקוף של מעשה המחקר בסטודיו, נפגשים ב'רנסאנס' מוחצנות, בושה, הסתרה, גנריות וחופש אשר מיתרגמים לפעולות, למפגשי גוף, ולמחול".

"העיסוק בעירום איננו חידוש גדול", אומר אננדו מרס, "אך תמיד הוא חדש לאדם החוקר אותו. העירום הוא התעסקות שאיננה מוגדרת על ידי זמן גיאוגרפיה או אופנה. כולם מתעסקים בעירום שלהם עצמם בשלב זה או אחר בחייהם".

תלכו לראות את "רנסאנס"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully