וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ניסיון התאבדות מול אולפני תכנית בוקר

11.6.2013 / 0:22

מנחי ה"טודיי שואו" נדהמו לגלות גבר מנסה להתאבד מול האולפן, ניל פטריק האריס כבש את פרסי הטוני וסמואל ל. ג'קסון מגיש הומאז' ל"שובר שורות". חדשות טלוויזיה אמריקאית

אדם ניסה להתאבד מחוץ לאולפני ה"Today Show"

מנחי ה"טודיי שואו", תכנית הבוקר של רשת NBC, לא רגילים לכל כך הרבה דרמה בשעת הבוקר המנומנת בה הם משדרים: בעת שידור חי של אחת התכניות השבוע, ניסה אדם לחתוך את ורידיו מחוץ לאולפן התכנית. לדברי עדי ראייה, האיש פצח בקריאות בגנות מס הכנסה ואז צעק: "אני הולך לחתוך את עצמי". מאבטחי המקום עצרו את האיש והגישו לו סיוע רפואי. מנחי התכנית צייצו בטוויטר על התקרית בזמן שהתרחשה, ועדים במקום אף הצליחו לתעד חלקים ממנה.

זמן קצר לאחר מכן, דיווח מנחה התכנית מאט לאוור על התקרית: "לפני זמן קצר אדם ניסה לפגוע בעצמו באמצעות סכין", אמר לאוור, "הוא הצליח לפגוע בעצמו. האיש נעצר על ידי השומרים שלנו". לאוור הוסיף כי האיש פונה לקבלת טיפול רפואי.

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy

תמונה מתוך ניסיון ההתאבדות, מהטוויטר של NewsBreaker:

ניל פטריק האריס מנחה את טקס פרסי הטוני – ופוצח בראפ

ניל פטריק האריס (שמוכר לכם יותר כברני מ"איך פגשתי את אימא") הוא גם כוכב במות מוכשר ביותר שיודע לפצוח בשיר כל אימת שמתחשק לו. זה מה שהוא עשה בטקס פרסי הטוני אותו הנחה השבוע, כאשר סיים בנאמבר מרשים שכלל קטעי ראפ. מוגש להנאתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כוכב המשרד: "שיקרנו לגבי הופעת האורח של סטיב קארל"

ג'ון קרסינסקי, כוכב הסדרה “המשרד” שהגיעה לסיומה לפני כשבועיים, הודה השבוע בראיון כי הצוות בנה מתיחה מתוכננת היטב סביב הופעת אורח של סטיב קארל בפרק סיום הסדרה. הבוס המיתולוגי של דנדר מיפלין הגיע להשתתף בפרק הסיום, מה שתפס את המעריצים לגמרי לא מוכנים – שכן כל הצוות טען בראיונות במשך חודשים שהוא לא לוקח חלק בפינאלה. "זה היה מלהיב", אמר קרסינסקי, "פשוט שיקרנו במצח נחושה. שיקרתי ללטרמן! אני חייב להתנצל בפניו על זה בשלב מסוים. זה פשוט היה משהו שכולנו התחייבנו לעשות יחד".

קארל בפרק הסיום של "המשרד":

האם זה הסוף של דברה מורגן ב"דקסטר"?

העונה האחרונה של "דקסטר" קרובה מתמיד, ולפחות חברת קאסט אחת כבר יודעת איך היתה רוצה שהסדרה תסתיים. בעונה הקודמת הפכה דברה מורגן, אחותו של הרוצח הסדרתי דקסטר, לרוצחת בעצמה – ונראה שהשינוי הקיצוני לא אהוב במיוחד על מי שמגלמת אותה, השחקנית ג'ניפר קרפנטר, שכבר רוצה להשאיר את הדמות מאחוריה. "אני רוצה שדברה תמות", אמרה השבוע בראיון. "כל שחקן צריך להשיל מעליו את הדמות שאותה הוא מגלם, להתנער מהשד. לטובתי שלי אני צריכה שלסיפור הזה יהיה סוף".

מיטב ניבולי הפה של דברה מורגן:

טריילר מלא ראשון לעונה השנייה של "חדר החדשות"

אם אתם כבר ממתינים חודשים בציפיה לגלות מה יעלה בגורלו של וויל מקאבוי אחרי שקרא לתנועת מסיבת התה "טליבן אמריקאי", ואילו משולשי אהבה נוספים יתרחשו בדסק החדשות של ACN הפיקטיבית, הרי שהטריילר הבא לעונה השנייה של "חדר החדשות" של ארון סורקין, שתעלה ב-14 ביולי, מספק כמה תשובות, אבל בעיקר הרבה שאלות – שיצמידו אתכם למסך גם בעונה הבאה.

סמואל אל. ג'קסון עושה "שובר שורות"

השחקן ההוליוודי סמואל ל. ג'קסון החליט לגייס את כישוריו למטרה נעלה. לפני מספר שבועות הודיע ג'קסון באתר Reddit כי הוא מעוניין לגייס תרומות עבור איגוד האלצהיימר, ואמר כי יבצע כל מונולוג שהגולשים יבחרו אם יצליח לגייס 100 אלף דולר. המטרה הושגה, והשבוע ביצע ג'קסון את המונולוג השני שבחרו הגולשים, אחרי שהגיע ל-155 אלף דולר: טקסט של המורה לכימיה/סוחר הסמים וולטר וייט, מהסדרה המצליחה "שובר שורות".

בסרטון נראה ג'קסון מקריא את אחד המונולוגים המוכרים מהעונה הרביעית של "שובר שורות", בו מתוודה וייט בפני אשתו, סקיילר, על עבודתו הסודית. "אני לא בסכנה סקיילר, אני הסכנה! אני זה שדופק!". התוצאה המרטיטה, לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully