וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הגדולה בפרס בחירת המבקרים: "המפץ הגדול"

11.6.2013 / 13:37

הסדרה הקומית קטפה שלושה פרסים בטקס שנערך הלילה בלוס אנג'לס, לסדרה הקומית ולשחקני המשנה. עוד בזוכים: "משחקי הכס", "שובר שורות", לואי סי.קיי – ואפילו מייקל דאגלס

פרס בחירת המבקרים של אגודת עיתונאי הטלוויזיה (Broadcast Television Journalists Association) הוענק הלילה (רביעי) במלון בוורלי הילס בלוס אנג'לס, ובסופו הוכתרה זוכה בולטת אחת: "המפץ הגדול", שזכתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר, וכן בפרסים לשני שחקני המשנה הטובים ביותר – סיימון הלברג וקיילי קווקו. הסדרה גברה על קומדיות פופולריות כמו "לואי" ו"מחלקת גנים ונוף" בקרב על הפרס הגדול. בפרס השחקן הראשי בסיטקום זכה דווקא לואי סי.קיי, ואילו בפרס השחקנית הראשית זכתה ג'וליה לואיס דרייפוס על תפקידה ב"VEEP".

בקטגוריה הדרמטית המקבילה, התחלק הפרס בין שתי תכניות שההצבעה ביניהן הסתיימה בתיקו: "משחקי הכס" ו"שובר שורות". בריאן קרנסטון מ"שובר שורות" זכה בפרס השחקן הראשי בדרמה, ואילו מייקל דאגלס זכה בפרס לשחקן הראשי במיני-סדרה או סרט טלוויזיה, על גילומו של ליברצ'ה ב"Behind the Candelabra", סרטו המדובר של סטיבן סודרברג שזכה בפרס גם הוא. דאגלס גבר בקטגוריה שלו על מתחרים כמו מאט דיימון, אל פצ'ינו, דומיניק ווסט ובנדיקט קמברבאץ'.

בפרס לסדרת האנימציה הטובה ביותר זכתה "ארצ'ר", ואילו ג'ון סטיוארט לקח הביתה את הפרס לתכנית האירוח הטובה ביותר על "הדיילי שואו". גם "דה וויס" לא יצאה בידיים ריקות, לאחר שגרסתה האמריקאית זכתה בפרס לריאליטי התחרותי הטוב ביותר. את רשימת הזוכים המלאה ניתן למצוא באתר של אגודת עיתונאי הטלוויזיה.

מה דעתכם על הבחירות? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully