וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת טייגר לאב תחמם את הפט שופ בויז בישראל

12.6.2013 / 13:52

טריו האינדי-רוק הישראלי נבחר לשמש כמופע החימום של הצמד הבריטי הנודע, לאחר שבעבר מילא משבצת דומה בהופעתו של מארק רונסון בגני התערוכה

ההרכב הישראלי טייגר לאב נבחר לשמש כמופע החימום של הפט שופ בויז, בהופעה שתתקיים ב-23 ביוני בהיכל נוקיה בתל אביב. טייגר לאב הוקמה בשנת 2010 על ידי האחים רוי וגיגי בן ארצי יחד עם החבר השלישי בה, לורל אמיר. ההרכב זכה להייפ בבלוגספירה המקומית והעולמית בזכות הסינגל "Pussy Cocaine" שלווה על ידי קליפ, ואף יצא בעקבותיו להופעות באירופה וארה"ב (כל החומרים של ההרכב דוברי אנגלית). בשנה האחרונה הקליטו חברי טייגר לאב בניו יורק את אלבום הבכורה שלהם, שצפוי לצאת במלואו בחורף הבא.

זו אינה הפעם הראשונה בה טייגר לאב נבחרים לחמם מופע חו"לי גדול. החימום שלהם לצמד הבריטי, שמורכב מהסולן ניל טננט והקלידן כריס לואו, מגיע אחרי שעלו בשנת 2011 כלהקת החימום לפני הופעתו של המפיק והדי.ג'יי הבריטי מארק רונסון. למעשה, זו תהיה ההופעה הראשונה של טייגר לאב בישראל מאז החימום של רונסון.

הפט שופ בויז יגיעו לישראל, במסגרת סיבוב הופעות עולמי שלהם, לאחר שכבר הופיעו כאן בשנת 1999 ובשנת 2009. על הפקת המופע אחראית חברת ההפקות פלאג פרודקשנס בבעלותו של המפיק אילן אלקיים, שבעבר הביא ארצה אמנים כמו סוייד, ליידי גאגא, ניין אינץ' ניילס, פיית נו מור, MGMT ועוד. מחירי הכרטיסים לאירוע נעים בין 249-599, שקלים וניתן לרכוש אותם כאן.

מה דעתכם על הבחירה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully