וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליו איגלסיאס חוזר להופעה בישראל

13.6.2013 / 17:49

אחד הזמרים הכי מצליחים שיצאו מספרד חוזר לישראל, הפעם להופעה באמפי תיאטרון קיסריה באוגוסט הקרוב, יחד עם הזמר אלכסנדר קוגאן

בשורה משמחת לחובבי המאהבים הלטיניים: הזמר חוליו איגלסיאס יגיע לישראל ויופיע באמפיתיאטרון קיסריה ב- 10 באוגוסט. איגלסיאס יבצע את מיטב הלהיטים שהספיק לצבור במשך עשרות שנים של קריירה מוזיקלית ומכירות מיליוני תקליטים ברחבי העולם. על הבאתו של איגלסיאס ארצה אמון טל שרף בשיתוף concerts international LTD. מחירי הכרטיסים להופעה ינועו בין 300 ל-750 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוליו איגלסיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

איגלסיאס, ממוצא יהודי, הינו אחד מהזמרים הכי מצליחים שיצאו מספרד. מכירות אלבומיו ברחבי העולם מסתכמות ביותר מ-250 מיליון עותקים, עד היום הוציא 77 אלבומים ומספר הפעמים בהם הופיע על במות מסתכם בכ-5,000.

בשיא הקריירה שלו, שנמשך בעיקר מהלך כל שנות השמונים, הוא שיתף פעולה עם פרנק סינטרה, סטיבי וונדר, ווילי נלסון, דיאנה רוס, דולי פארטון, שארל אזנבור, סטינג, פלאסידו דומוינגו והביץ' בויז ועוד. בנוסף, קיבל איגלסיאס כוכב בשדרות הכוכבים של הוליווד, תואר אבירות צרפתי ובשנת 1988 זכה בפרס הגראמי לאלבום הפופ הלטיני הטוב ביותר, על אלבומו "Un Hombre Solo". בנו של איגלסיאס, אנריקה, פתח גם הוא בקריירת פופ מצליחה שדעכה הרבה יותר מהר מזו של אביו.

זהו אינו הביקור הראשון של איגלסיאס בישראל, בה ביקר לאחרונה בשנת 2011 כשהופיע ביהכל נוקיה בתל אביב. הפעם, יאחר איגלסיאס את הזמר אלכסנדר קוגאן, שכבר שיתף עימו פעולה במספר הופעות באירופה. לקוגאן יהיה זה הביקור הראשון בישראל ולאיגלסיאס הפעם הראשונה בה יעלה על בימת קיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully