וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת סיום המכביה: בלקן ביט בוקס, אינפקטד מאשרום ו-TYP

16.6.2013 / 17:52

אירוע הנעילה של המכביה לשנת 2013 יתקיים באיצטדיון טדי בירושלים בסוף יולי, ויכלול ליין-אפ מוזיקלי מפואר במיוחד, בהשראת פסטיבל Tommorrowland הבלגי

אירוע הנעילה של המכביה ה-19, שיתקיים השנה ביום שלישי, 30 ביולי 2013, בשעה 20:30, יערך במתכונת מיוחדת ומסקרנת: מופע מוזיקלי גדול באצטדיון טדי בירושלים, בהשראת פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הבלגי Tommorrowland. זהו מופע מולטימדיה חד פעמי, שנועד לקחת את הקהל ל"מסע מוזיקלי חווייתי", כדברי המארגנים.

המופע יתקיים מול קהל של 14,000, צעירים שיצטרפו לספורטאי המכביה, ולליין-אפ מוזיקלי מרשים למדי, הכולל כמה מהאמנים הישראלים המצליחים ביותר בעולם השנים האחרונות: אינפקטד מאשרום, הבלקן ביט בוקס, עופר ניסים, TYP (ההרכב האלקטרוני של עברי לידר וג'וני גולדשטיין), ריף כהן ואורפנד לנד יעלו על במת האירוע, שאורכה, כמו בפסטיבל הבלגי, לא פחות מ-60 מטר.

האירוע, שיחולק לשני חלקים – בחציו הראשון הופעות ובחצי השני מסיבה – מבוים על ידי רונן פלד חדד, בהפקתו של אילן פקטור ובניהולו המוזיקלי של אבי יוסף. הדלתות לאירוע ייפתחו בשעה 19:30. כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר בימות, או בטלפון 6226*, במחירים שמתחילים מ-140 שקלים.

מתכננים ללכת לאירוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully