וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ג'יי לנו חשף את סקנדל הריגול?

18.6.2013 / 0:07

פרשיית הריגול שמסעירה את אמריקה נחשפה, לגמרי במקרה, לפני חמש שנים בתכנית של ג'יי לנו, ומלכת היופי של יוטה עושה פאדיחות מטורפות בשידור חי: חדשות טלוויזיה אמריקאית

האם סקנדל הריגול האמריקני נחשף לפני חמש שנים בתכנית של ג'יי לנו?

פרשת הריגול של המשטר האמריקני אחר אזרחיו מסעירה את ארה"ב זה מספר שבועות, לאחר שמדליף הסיפור אדוארד סנואודן החליט להיחשף ולהפוך לאדם נרדף. אולם כעת מתברר שייתכן שיש מי שחשף את המעקבים כבר לפני חמש שנים. סרטון שהועלה לאחרונה לרשת מראה ראיון שערך מגיש תכנית האירוח ג'יי לנו עם שחקן הקולנוע שיה לבוף בשנת 2008. לבוף הגיע לקדם את סרטו החדש דאז, “Eagle Eye”, בתכניתו של לנו וסיפר על ההכנות לתפקיד במותחן.

לבוף סיפר כי סוכן FBI אמיתי ליווה את הצוות על הסט על מנת לוודא את דיוק הפרטים. "הוא סיפר לי שאחת מכל חמש שיחות שאתה עושה מוקלטת ונרשמת", אמר אז לבוף. "אז צחקתי עליו, ואז הוא השמיע לי שיחה שקיימתי לפני שנתיים. זו הייתה שיחה מהסוג של 'מה את לובשת?'. זה היה ממש מוזר". לנו, מצידו, הגיב ב"וואו".

מגזין Wired חזר לאותו סוכן ותהה האם הסיפור שסיפר לבוף נכון. "אני לא רוצה לדבר בשמו אבל הוא רק רצה לקדם את הסרט שלו", טען הסוכן תומס נואלס. "הוא היה בן כמה? 21 או 22 אז?".

לבוף חושף את פרשת המעקבים:

מלכת היופי של יוטה עושה בושות

תחרות מלכת היופי מניבה לרוב יותר תמונות לוהטות מאשר פניני חכמה, וגם השנה ניתן לומר בוודאות שפניני חכמה לא היו שם: בטקס שנערך ביום ראשון האחרון ושודר ברשת הארצית NBC שאלה השחקנית וכוכבת הריאליטי ניני ליקס את מיס יוטה, מריסה פאוול, את השאלה הבאה: "דו"ח מהתקופה האחרונה מראה כי ב-40% מהמשפחות בארה"ב בהן יש ילדים, נשים הן המפרנסות העיקריות, ועם זאת הן ממשיכות להרוויח פחות מגברים. מה זה אומר על החברה שלנו?".

את התשובה שנתנה פאוול ניתן להסביר רק בבלאק אאוט מוחלט, שבץ מוחי או לחץ היסטרי. "אני חושבת שאפשר לשייך את זה לחינוך ואיך אנחנו ממשיכים לנסות לשגשג. אנחנו צריכים להבין איך ליצור מקומות עבודה...זו הבעיה הכי גדולה ובעיקר לגברים שנראים כמנהיגים של זה, אז אנחנו צריכים להבין איך ליצור חינוך טוב יותר כדי לפתור את הבעיה הזו".

תשובתה זכתה לגינויים רבים ברשת. "מה שאמרת עכשיו היה הדבר הכי אידיוטי ומשוגע ששמעתי מימי", כתב למשל טימותי בורק מאתר Deadspin. "בשום שלב בתשובה המפוזרת והלא קוהרנטית שלך היית אפילו קרובה למשהו שנראה כמו מחשבה הגיונית".

"איש משפחה" צוחקים על "בנות"

כמדי שנה בתקופה זו, משיקות התכניות האמריקניות מודעות פרסומת כדי להזכיר לבוחרי טקס פרסי האמי שהן קיימות. בדומה לשנה שעברה, אז הואשמו אנשי "איש משפחה" בגזענות, גם השנה הוציאה הסדרה מודעה מעט שנויה במחלוקת. במודעה נראות הדמויות ישובות באותה פוזה של הפוסטר לקומדיה האיכותית "בנות", כאשר מעליהם כתוב המשפט: "הנה מטען של קומדיה לפרוק על החזה שלך", כאשר הכוונה היא לסצנת הסקס הזכורה של אדם מתוך "בנות".

בכך מיירטת "איש משפחה" גם את מי שאמורה להיות המתחרה שלה בטקס היוקרתי של תעשיית הטלוויזיה. אמנם בשנים האחרונות לא הצליחה הסדרה המצוירת להיכנס לתחרות הקומדיה הטובה ביותר, בניגוד ל"בנות" שהתברגה לרשימה, אולם המועמדים השנה טרם הוכרזו והכל עדיין פתוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעת המחלוקת של "איש משפחה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תביעה: מתה מפגיעת טיל במהלך צילומי ריאליטי

תביעה בגין גרימת מוות ברשלנות הוגשה השבוע נגד רשת דיסקברי. על פי התביעה, ביוני האחרון צילמה הרשת תכנית פיילוט לריאליטי בשם “Brother in Arms”. צוות התכנית ביקש לצלם חמישה מהשחקנים לכותרות הפתיחה של הסדרה כאשר הם הולכים לעבר המצלמה דרך ענן עשן ובידיהם כלי נשק. בשביל לעשות זאת היו אמורים אנשי הצוות הטכני להפעיל אמצעים פירוטכניים לייצור העשן שכשלו ברגע האמת: במקום לפעול, החלה המערכת לירות טילים לעבר אנשי הצוות. הרוב הצליחו להימלט מלבד אישה אחת, טרי פלנל, שנהרגה מהפגיעה. כעת, תובעים בני משפחתה פיצויים מהרשת.

הצצה ראשונה לסדרה של וודי הארלסון ומת'יו מקונוהיי

וודי הארלסון ומת'יו מקונוהיי משלבים כוחות בסדרה חדשה ברשת HBO, בשם "True Detectives", בה הם מגלמים שני בלשים שפותרים יחדיו תעלומת רצח. הסדרה, בת שמונה פרקים, תעלה רק בשנת 2014 – אבל בינתיים שחררה הרשת הצצה ראשונה.

פוקס ניוז נגד "חדר החדשות"

בעונה שעברה נכנס גיבור "חדר החדשות" וויל מקאבוי (בגילומו של ג'ף דניאלס המצוין) לבעיה, לאחר שכינה את תנועת "מסיבת התה" השמרנית "טליבן אמריקני". העונה השנייה של הסדרה, שתעלה ביולי הקרוב, אמורה לעסוק בהשלכות של אותה אמרה בעייתית, אולם יש מי שמתעצבן כבר עכשיו. מגישי התכנית “The Five” של רשת החדשות השמרנית פוקס ניוז קיימו השבוע דיון בסוגיה, וטענו כי התכנית מתייחסת באופן שונה לתנועת מסיבת התה ולמפגיני מחאת וול סטריט, עם העדפה ברורה לצד הליברלי.

"מתי הסדרה הזאת נכתבה?", זעם המגיש גרג גטפלד, "לפני מקרי האונס? לפני הרציחות? לפני שמפגיני וול סטריט נעלמו?" ולאחר מכן הוסיף: "אבל זה הדבר הנפלא בטלוויזיה. מה שנכשל כישלון חרוץ במציאות, קם מחדש לתחייה כמנצח בארץ הליברלים". לאחר מכן עקץ מנחה נוסף את כוכב הסדרה: "ג'ף דניאלס לא שיחק ב'טיפשים בלי הפסקה'?"

אלן בול מתכנן דרמה חדשה עבור HBO

שנה לאחר שפרש מתפקידו כשואו-ראנר של סדרת הערפדים המצליחה "דם אמיתי", אלן בול חוזר ליצור דרמה עבור המסך הקטן בכלל ועבור HBO בפרט. במסיבת ההשקה של העונה השישית והחדשה של "דם אמיתי", אמר השבוע בול כי "יש לי רעיון לסדרה שאני עובד עליו וכותב אותו, ויש לי שני תסריטים שאני מנסה לגבש ועוד אחד נוסף, ויש עוד תסריט חצי מוכן". בול הוסיף כי התכנית עליה הוא עובד לא תדמה ליצירות הקודמות שלו, בכללן "עמוק באדמה": "היא שונה מאוד. אני יכול לומר בוודאות שהיא תהיה דרמה, אבל עדיין מוקדם מכדי לדבר על כך".

מה דעתכם - ג'יי לנו החמיץ סקופ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully