וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטימדאנס 2013: מסער סקלי ועד אריק סיני

17.6.2013 / 20:53

פסטיבל המחול חוזר גם השנה עם מופעי פרפורמנס ומוזיקה שונים. בין היתר ייקחו בו חלק סער סקלי, אריאל ברונז, בר אלטרס, שלישיית אדלר, אריק סיני, מאיה ברינר ושמרית אור

פסטיבל אינטימדאנס בו מוצגות עבודות מחול קצרות יתקיים השנה בין התאריכים 19-22 ביוני בתיאטרון תמונע. הפסטיבל מתקיים בתיאטרון תמונע החל משנת 2000 ובכל שנה נבחר לפסטיבל נושא שהאמנים המשתתפים מוזמנים לעצב על פיו את עבודותיהם. השנה, הנושא הנבחר הוא "תנועת היומיום".
"הבחירה השנה להתרכז בתנועת היומיום מושפעת מספרו של מישל דה סרטו, 'המצאת היומיום', בו הוא מדבר עלינו, בין השאר, כעל מי שמנהלים משא ומתן מתמיד בין האסטרטגיות – העולם והמנגנונים המשטריים והמחייבים לתוכם אנחנו נולדים, לבין הטקטיקות – השיטות הייחודיות, היצירתיות, המפתיעות והאישיות שכל אחד מאתנו ממציא - לפעמים כלל לא במודע - על מנת לגנוב חופשים קטנים מהאסטרטגיות", מסרו ענבל יעקובי ורותם תש"ח, המנהלים האמנותיים של הפסטיבל.

בפסטיבל השנה משתתפות 11 עבודות בבכורה ישראלית, ביניהן "שעה עם אוכלי-כל" מאת ובביצוע שני גרנות ונבו רומנו ו"בנוגע לאתמול" מאת ובביצוע אדווה זכאי ושילה אנאראקי.

עבודות נוספות שיוצגו הן "ניסויים בהיפנוזה" מאת ובביצוע מאיה ברינר, "נוח בקושי, או איך הפסקתי לחתוך בצל בסכין של עוגה?" מאת ובביצוע אריאל ברונז ובר אלטרס, "המרגלת רות" מאת אשר לב ובביצוע רות ולנסי, "זמנמת" מאת ובביצוע סער סקלי, "קצת יותר חופשי" מאת ובביצוע טל שיבי, "גברת פול "Miss Catch מאת ובביצוע מעין חורש וניצן לדרמן, "ברקוד - טקטיקות תנועתיות" מאת ובביצוע גבריאל נויהאוס ועוד.

כמו כן יתקיימו גם מופעי מוזיקה, בין היתר של Ground Heights, ערב מיוחד בו יתארחו רקדנים בסגנונות אתיופים וקאריביים, ובהשתתפות Black samba - להקת מתופפים המתמחה במוסיקת קרנבל אפרו ברזילאית; שלישיית אדלר; שמרית אור שתופיע גם עם שירים שכתב אביה, יעקב אורלנד; וכן אריק סיני עם יפעת תעשה במופע "שרים אהבה".

מחיר כרטיס למופע מתוך הפסטיבל עומד על 65 שקלים ואילו מחירו של כרטיס משולב הוא 100 שקלים, לא כולל הופעות מוזיקה. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן.

מתכננים ללכת לפסטיבל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully