וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": פאולינה הלכה והעולם שותק

18.6.2013 / 1:37

טהוניה ממחזרת שטיקים, ענת ולבנה בקרב לסביות, יניב מנשק אוויר וביז'ו מתחזה לשמעון פרס. ופאולינה? למי איכפת – אפילו לאון לא הצליח למצוא סיבות טובות להשאיר אותה בבית

זהו, אפשר להוציא את האטמים מהאוזניים: פאולינה הודחה. לאון מוחה את דמעותיו בשרוול חולצתו ונתקעת לו בעין קינואה; כולם מנשקים בלהט את המודחת, חוץ מיניב שמזנק לנשק אותה אבל היא כבר הלכה והוא נאלץ להעמיד פנים שבכלל זינק כדי לנשק יתוש ביישן כדי לעודד אותו; וארז טל מכריז "זה היה ממש צמוד, אפילו מתנדנד", ולא ברור אם הוא מדבר על ההצבעה או על המחשוף של פאו.

"נו, את מאוהבת?" מגיח אסי מתחת לשמיכה בצחקוק של מסיבת פיג'מות בכיתה ו'3, ופאולינה זועמת: "מה, אתם לא רוצים לשאול אותי איך אני מרגישה? אם אני בסדר? אם כואב לי איפה שתלשו אותי מהצוואר של לאון עם תרסיס חרקים?" "אך בוודאי תשמרי אמונים ללאון?" מתעניין הפעם אסי מתוך שמלת דוכסית שלוגמת תה במאה ה-19, ופאו משתתקת במסתוריות: "שאלה הבאה". כה מסקרן. עפר שכטר, אם היינו במקומך היינו נועלים היטב את הדלתות הלילה, ולובשים שני זוגות תחתונים. יודעים מה, זו אזהרה שטובה לכולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זינוק חשוד במניות של ספידו. פאולינה יוצאת מהבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת קשה לסכם את המריבה הגדולה בין ענת ולבנה, כי אין לי מושג מה הולך שם וממה כולן כל כך נעלבות כל שנייה. ענת ניסתה להסביר את הדרמה במשפט "אנחנו כמו שני שריפים באותה עיירה", אני מניחה שהיא התכוונה לעיירת הלסביות. אבל זה עדיין לא מסביר למה לבנה בורחת להתאבד כל פעם שאומרים לה להפסיק לאכול את המיקרופון. "אני לא אתן לבנאדם להגיד עליי דברים שהם לא!" היא צועקת בטרגיות, שעה שענת מנסה להבין ממה לעזאזל היא נעלבה הפעם, "מה את חושבת שאני אהיה זרם של מים שזורם בין המילים שלך?!" פשוט מזעזע. איך אתם מעזים לחשוב שלבנה היא זרם של מים שזורם בין המילים שלכם. אתם מקלקלים את ההרמוניה של עיירת הלסביות הקסומה! "לבנה מתחילה לעלות לי על העצבים", מודה ענת, וגם לנו. אמנם בימים כתיקונם גם ענת רוקדת על העצבים לא מעט, אבל בקרב השריפים הזה, ניקח את זה שאינו שרוע על הרצפה באמצע החנות ומיילל שהוא רוצה שמיכי, תודה רבה. גברת ביז'ו, הילד שלך מחכה לך במשרדי הקניון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצהרי היום. לבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים פאולינה כבר הגיעה לפרק 11 בספר "כך תעצבני את הגבר שלך", מה שאומר שהגיע הזמן לשפוך לו קינואה בתוך התחתונים. מתברר שפאולינה אוהבת להחביא אוכל לעצמה, אבל לא במדף שלה כי זה מלכלך, אז היא דוחפת אותה לבגדים של לאון ומקסימום אם הוא יכעס היא תגיד בפרצוף חמוד "אויש! יש קינואי בבגדימי של לאוני?" והוא יגיד "אלוהים את מהממת" ויסחף אותה בסערה לתוך הסדינים מתנשף מתשוקה. בפועל זה היה יותר כמו "תעיפי את הקינואה המחורבנת שלך מהבגדים שלי!" ופאולינה מתייפחת באמבטיה. יום שלם הם לא דיברו זה עם זו, פאו מחכה שהוא יתנצל על ההתפרצות ולאון מחכה שהיא תפסיק להיות מטומטמת. אף אחד מהדברים הללו לא קרה.

בשמחה הייתי מצדדת בלאון בסוגיה הזאת, אילולא היה מסתמך על טקטיקת ה"זה אני" הידועה כדי להסביר מדוע אינו מתנצל. זהו טרנד דוחה למדי בבית: פשוט תגיד "זה אני". ככה אני, מה אתם רוצים. ככה זה לאון. ככה זה גילי מיילי. ככה זה טהוניה. אין מה לעשות. שדדתי לך את הבית? כזה אני, שודד בתים. חטפתי לך את התינוק? ככה אני, חוטף תינוקות, אין מה לעשות, תלמד להתרגל. קצצתי לך את הכלבלב? זה אני, נשמה, קוצץ כלבלבים, אם אתה לא מתחבר לזה זו בעיה שלך, פשוט תפסיק לקנות כלבלבים כל הזמן.

בסופו של דבר, נדמה שלאון ופאו הצליחו איכשהו ליישר את ההדורים, כי לאון גויס להמליץ לצופים בבית להצביע לפאולינה. בעת ההמלצה הוא נראה כמי שכפאו שד. או שדיים. "כן, היא מוסיפה הרבה לבית", הוא מלמל כמו מוכר בערוץ הקניות שנתקע עם מגהץ מקולקל שצריך למכור, "זה כיף, פשוט כיף, זה ליהנות. כן". עם כזו התלהבות, מה הפלא שבחרנו להעיף את המגהץ מהבית. ועכשיו, אחרי תקופת אבל נאותה, יוכל לאון סוף סוף להשתחרר מעולה של פאו ולהראות לנו מה הוא שווה בתור בן-אדם בפני עצמו. המלצה שלנו: אל תעצרו את נשימתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאון חושב מחשבות עמוקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות

• שוב ישיבת תקציב, שוב טהוניה נלחמת על סיגריות, שוב היא מקנחת בבכי על כך שזה נורא מזכיר לה את הילדות הקשה שלה. הבנו, בשבוע הבא אפשר לוותר על זה בעריכה.

• אולי די כבר עם שקר ה"עוד דקות אחדות המודח ייצא אלינו", שלושת-רבעי שעה לפני ההדחה עצמה? יש פה אנשים שצריכים לשירותים.

• אח גדול, אתה מוכן להרים קצת את הקול למען השם? מה אתה ממלמל שם? ומה כל גמגומים ה"אה... אה..." המבוישים האלה? אתה אח גדול או ילד מחוצ'קן שמנסה להזמין בחורה לפרום?

ציטוטים

"אני היום רוצה שמדינת ישראל תוכיח לי שאתם אוהבים אותי" (ביז'ו חש את עצמו חתן השמחה ביום ההולדת של פרס)

"הפתעת אותי, ממש כפפה מתחת לחגורה" (גילי לא טומן ידו בקנקן אלא במה שיש בו)

"לא נעלבתי, התאכזבתי מההתנהגות שלכם" (לבנה מפגינה פולניות)

"היא הליידי שההפקה צריכה שתסתובב עם ביקיני בברכה" (אבי על פאולינה. מאיפה הבאת את זה!)

"כל החיים שלי היה אין ואין ואין ואין" (טהוניה. יו סתמי)

"אם אתם אוהבים אותי – תצביעו לגילי!" (דורין כמעט גורמת לגילי שיועף מהבית)

בלוג "האח הגדול": לכל הטורים
מה חשבתם על ההדחה של פאו? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully