וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 61: מג'אגוור מה עד הארקטיק מאנקיז

19.6.2013 / 0:21

ג'אגוור מה מפציצים, קווינז אוף דה סטון אייג' נותנים לכם הופעה מלאה לצפייה בחינם, בק חוזר לעשות מוזיקה מעולה והארקטיק מאנקיז בשיר חדש. בלוג הרוק של מני אבירם

Jagwar Ma – Howlin

אין כרגע אלבום יותר לוהט, או כזה שזוכה ליותר הייפ בחוגים החוץ-מיינסטרימיים, מאשר הבכורה של הצמד האוסטרלי ג'אגוור מה, "Howlin". אם דאפט פאנק הם הג'ופרי מ"משחקי הכס" של קיץ 2013 – מלכים מכהנים ששולטים ביד רמה בעיקר באמצעות יחסי ציבור מעולים ופוזה משויפת, ופחות באמצעות תוכן – הרי שג'אגוור מה הם הטיריון. אם כבר לאניסטר, אז הוא.

כמובן שכל ההייפ הזה מביא איתו בהכרח גם אכזבה קלה, ולא בטוח שג'אגוור ירשמו בדפי ההיסטוריה או שהאלבום הזה ישרוד את מבחן הזמן, אבל את מה שהוא עושה הוא עושה נכון, ולבטח מדובר באחת הבכורות הבולטות של השנה. ג'ונו מה וגבריאל ווינטרפילד ממשיכים את התקופה המעולה של המוזיקה האוסטרלית, ונמצאים איפשהו בין טיים אימפלה הפסיכדליים יותר לבין אמפייר אוף דה סאן, עוד צמד לוהט מסידני שנדמה שמראש כבר כותב פסי קול לפרסומות.

הסחורה של ג'אגוור היא רייב-פופ-פסיכדלי קליל, הרבה יותר דאנס מרוקנ'רול, שיעלה חיוך נוסטלגי גם אצל חובבי סיקסטיז וגם אצל מי שחגג במנצ'סטר של הסטון רוזס וההאפי מאנדייז. האחים גאלאגר כבר עפו על האלבום הזה, שמערבב בין פריימל סקרים לביץ' בויז, ואם הם הצליחו להסכים על משהו, זה בטח שווה בדיקה. "Howlin" הוא 50 דקות של מסיבה, עם הפסקות נקודתיות למנוחה ועם הרמות אחרי הרמות לרימיקסים שכבר מתחילים לזרום. גם הבן שלי, בן השלוש וחצי, זרם – והוא לקוח קשה. לסיכום: אם הייתי עושה מני-פדי, זה האלבום שהייתי רוצה שיהיה ברקע.

Swim Deep – King City

עוד אלבום בכורה שכדאי לסמן הוא "Where The Heaven Are We" של סווים דיפ, שייצא בסוף יולי. ההרכב הזה מבירמינגהאם הוא אמנם יותר סחי מג'אגוור, אבל כבר יש לו חתיכת להיט ביד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Jaws – Gold

הסצינה הלוהטת של בירמינגהאם אחראית גם ל-Jaws, רביעיה יותר אולד סקולית בגישה שלה. הנה סינגל חדש.

Case Studies – This is Another Life / You Say to Me, You Never Have to Ask

קייס סטאדיז הוא שם חדש בשבילי, עוד חבר עולה במסדר הפולק-רוק, שהאזנה לאלבומו החדש והשני מעלה לאוויר את שמותיהם של גדולי הז'אנר, עם נטייה לדילן. "This is Another Life" הוא אלבום על – נו – פרידה, ולבו השבור של ג'סי לורץ שותת שירים נפלאים. הנה שתי דוגמאות.

Beck – Defriended

השיר החדש הזה של בק לא זכה בתשומת הלב הראויה, אולי ככה זה כשאתה רוב הזמן מטרחן במקום סתם לעשות מוזיקה. אז הנה, תזכורת ליכולות של האיש, משחקים על גבול הפוסטל סרוויס.

Bass Drum Of Death – Crawling After You

קצת פאנק לאיזון 1#. שיר מעולה להרכב המעולה ממיסיסיפי, שמוציא את אלבומו השני ביולי.

No Age - C'mon Stimmung

קצת פאנק לאיזון 2#. באוגוסט ייצא "An Object", האלבום הרביעי השל הצמד מאל.איי, שינסה להתעלות על האלבום האחרון המצוין שלו, "Everything in Between" מ-2010. הנה פגז הפתיחה.

Hebronix –Viral

יאק היתה אחת הלהקות שהכי אהבתי בשנים האחרונות, בזכות אלבום בכורה נדיר שיצא ב-2011. אלא שלפני חודשיים נפל דבר והסולן דניאל בלומברג נטש אותה, ובעוד חבריו שנותרו מאחור עובדים על אלבום חדש בלעדיו, הוא מיהר להמשיך הלאה, והרים את הברוניקס, פרויקט סולו שלו שכבר הוציא שני סינגלים. הנה האחרון שבהם, ומסתמן שליאק המקוריים יש בעיה.

Kings of Leon - Super Soaker

בסוף ספטמבר נזכה בקאמבק משמח של קינגז אוף ליאון, שיוציאו את אלבומם השישי, "Mechanical Bull". משפחת פולווויל מבטיחה חזרה לימים היפים של "Youth and Young Manhood" ו"Because of the Times", ואי אפשר ממש לדעת האם הם הולכים לקיים את ההבטחה על פי השיר החדש הזה שהם ביצעו לאחרונה בהופעה.

Arctic Monkeys – Mad Sounds

שיר חדש ונאה גם לארקטיק מאנקיז, אותו הם ביצעו לראשונה השבוע בפסטיבלים בסקנדינביה. קצת – יסלחו לי החברים – יו 2 מצידם.

Queens of the Stoneage – If I Had a Tail

האלבום החדש של קווינז אוף דה סטון אייג', "…Like Clockwork", ממשיך להתקבל באהבה ברחבי העולם, ובצדק. אם טרם הצטרפתם לחגיגה, הנה ג'וש הום והחברים אצל לטרמן, אליו הגיעו גם כדי להתארח בתוכנית וגם כדי להשתתף במיזם ההופעות החיות שלו. זה השיר שאני הכי אוהב באלבום.

וכאן תמצאו את כל שאר ההופעה:

Foals – Bad Habit

קליפ חדש וחזק לאחד מהשירים היותר נפלאים מתוך "Holy Fire" של ההרכב האנגלי, אחד מהאלבומים היותר טובים של השנה.

The National – Graceless

רגע לפני סיום, עוד תזכורת לאלבום החדש והמופתי של הנשיונל, "Trouble will Find Me". הנה הם אצל סטיבן קולבר. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שקוראת להביא אותם לישראל. אמן.

פצצה מהעבר

אודיו בוליז האנגלים תמיד היו צמד קצת מיותר, אבל גם להם היה את הרגע הזה שבו הם חשבו שהם עשו את זה. הם לא, אבל השאירו מאחור זיכרון חביב. עשר שנים חלפו מאז, והשיר הזה עדיין מעצבן ומושך באותה נשימה, לא מעט בזכות הקליפ עם הילד המקריפ. או במילים שלהם: ווט דה פאק.

  • עוד באותו נושא:
  • קורדרוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully