וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יובל שרף במחווה לאנדי וורהול

18.6.2013 / 13:59

האמנית ג'ודית דרמונט יצרה תערוכת מחווה לאנדי וורהול, עם דיוקנאות של אמנים ישראליים כמו שלומי שבן, יעל גולדמן, אפרת גוש ועוד. צפו בווידאו בהשתתפות יובל שרף

אנדי וורהול חי: האמנית הבינלאומית ג'ודית דרמונט יצרה את "Urban Pop Art", תערוכה דיגיטלית חד פעמית, שבמרכזה דיוקנאות של אמנים ויוצרים ישראליים מובילים, כהומאז' וורהול. ביו האמנים שלקחו חלק בפרויקט: שלומי שבן, יון תומרקין, אורי פפר, יעל גולדמן, אפרת גוש, גיא פינס ודורין אטיאס, וכן יובל שרף, שבדיוקן הווידאו שלה ניתן לצפות. עבודתו האיקונית של וורהול עם מרלין מונרו מהווה השראה ליצירות של דרמונט.

התערוכה נוצרה לרגל ציון 150 שנה למותג Perrier, בהשראתו יצר וורהול למעלה מ-40 יצירות אמנות. התערוכה תושק ב-18 ביוני במבנה 4 במתחם התחנה בנווה צדק, ותהיה פתוחה לקהל הרחב בתאריכים 19-22 ביוני, ללא תשלום.

אנדי וורהול, מהאמנים המוכרים ביותר בכל הזמנים, יצר ב-1983 למעלה מ- 40 יצירות אמנות בהשראת הבקבוק האיקוני של Perrier. לרגל ציון 150 שנות פעילות, חבר המותג Perrier מחדש עם האמן האגדי, דרך קרן אנדי וורהול לאמנות חזותית – ארגון צדקה השם לעצמו למטרה לקדם את האמנות החזותית.

כחלוצה צרפתייה בתחום האמנות הדיגיטלית, דרמונט נוהגת לשלב אמנות עם טכנולוגיה חדישה. בעבודותיה היא חוצה שדות אמנותיים רבים באמצעות מיצבים, יצירות וידאו, מופעים דיגיטליים חיים בשילוב מוזיקה ואמנות רחוב דיגיטלית על במות רבות ואירועים. "כאמנית וידאו דיגיטלי", אמרה דרמונט על המיזם, "דמיינתי לעצמי כיצד אנדי וורהול היה משתמש בטכנולוגיות חדישות בנות ימינו כדי ליצור דיוקני וידאו אמנותיים". בנוסף על עבודותיה של דרמונט, יוצגו לראשונה בישראל כרזות פרסום מתוך הרפרטואר העשיר של המותג במהלך 150 השנים האחרונות.

מועדי פעילות:

מועדי פעילות:
19-20.06: 17:00-22:00
21.06: 10:00-18:00
22.06: 10:00-19:00

מה דעתכם על העבודה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully