וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: רותם אור ב"אינדי סיטי". צפו

20.6.2013 / 0:33

סדרת הקליפים המצוינת שלוקחת אמני אינדי לנגן בחוצות, חוזרת עם פרקים חדשים ופסטיבל חגיגי, והפעם: רותם אור מבצעת שיר על גשר המיתרים בירושלים

צילום: זיו ברקוביץ? עריכה: נדב הראל

"אינדי סיטי", סדרת הקליפים המעולה המשודרת בערוץ 8 של הוט (ביוזמת הבמאית בטינה פיינשטיין), במסגרתה הרכבי אינדי יוצאים לחוצות העיר ומבצעים ביצועים חיים של שיריהם, חוזרת עם טוויסט: השנה, כל הקליפים מצולמים בירושלים. והשבוע: רותם אור, אמנית האינדי המוערכת שמבצעת את שירה "This Is What You All Came For" על גשר המיתרים בירושלים.

"היחסים שלי עם ירושלים אמביוולנטיים מאוד", אומרת אור. "בתור מי שגדלה בדיוק באמצע בין תל אביב לירושלים, דו-הקוטביות בין שתיהן תמיד היתה במודעות שלי. למרות שמטפסים אליה, יש בירושלים משהו כבד, איטי, מהורהר. אולי בגלל זה החלטתי ללמוד שם. ואולי בגלל זה בנינו דווקא לאחד השירים היותר מהירים באלבום את העיבוד המואט והאקוסטי הזה. זו היתה חוויה שונה ומהנה, ומלאה באוויר ונשימה, לצלם את אינדי סיטי על גשר המיתרים. אני מקווה שיהיה לכם מעניין כמו שהיה לנו".

בנוסף, לצד התכנית המשודרת בסופי שבוע, יתקיים השנה פסטיבל אינדי סיטי LIVE במגרש הרוסים בירושלים, בסוף השבוע של ה-25-26 ביוני – אז במרכז העיר ירושלים ייפתח מתחם תרבות ענק וצבעוני, חגיגת חוצות ענקית במגרש הרוסים וסביבתו, ובה שלל מופעים ואירועי מוזיקה, אמנות ואופנה. במסגרת הפסטיבל יוכל הקהל לבקר בשתי במות של הופעות, מסיבת אוזניות, תצוגת אופנה מבית טרומפלדור וינטאג', הופעות ליליות חינמיות בברים הסמוכים, סטים אלקטרוניים ועשרות דוכנים – והכל בכניסה חופשית.

האירוע ביוזמת ובהפקת קבוצת CPR, אגף תרבות ואמנויות ורשות צעירים בעיריית ירושלים, והמנהלת האמנותית בטינה פיינשטיין. האירוע יארח את ספורטאי המכבייה, והכניסה אליו תהיה מותרת המגיל 18 ומעלה.

מה חשבתם על הביצוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully