וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל בראנד יופיע בלבנון ובשטחים - מה עם ישראל?

19.6.2013 / 18:25

הקומיקאי והשחקן הבריטי יוצא לסיבוב הופעות סטנד-אפ עולמי עם המופע החדש שלו, "תסביך משיח", שבמסגרתו יגיע ללבנון, מבטיח להופיע בפלסטין וזורק מילה על ישראל

הקומיקאי והשחקן הבריטי ראסל בראנד, שעלה לכותרות לא מעט בשל היותו בעלה לשעבר של הזמר קייטי פרי, הכריז על סיבוב הופעות סטנד-אפ עולמי אליו ייצא לראשונה בקריירה שלו. הסיבוב ייקרא "תסביך משיח" ואם להסתמך על דבריו, הוא צפוי להגיע גם לפלסטין, אך האם גם ישראל על המפה? בשלב זה, לוח ההופעות לא כולל את השטחים, אך כן מצוינת בו הופעה בלבנון שמתכוננת להתקיים ב-18 באוגוסט.

"שלום, אני ראסל בראנד ואני מתחיל את סיבוב המופעים העולמי שלי, 'תסביך משיח'", כך נראה בראנד אומר למצלמה בסרטו ששוחרר כחלק ממסע יחצי הציבור שנועדו לקדם את הטור. לאחר מכן הוא פונה לאנשים "אקראיים" ברחוב – מכריו מחייו האמיתיים שתומכים במופע, כל אחד מהם בעל נטייה התמכרותית ומשונה מעט אחרת.

"אתם יכולים להיכנס לאתר שלי ולקנות כרטיסים", אומר בראנד. "אנחנו הולכים לבקר באנגליה, פלסטין, אירלנד, סקוטלנד. אני הולך להיות בפלסטין עכשיו! ישראל, תיזהרי". כמו כן, בהמשך הוא מוסיף כי מלבד למדינות שכבר ציין, המופע 'תסביך משיח' יגיע גם לארה"ב, קנדה, לבנון וכל ארצות סקנדינביה. יצויין כי "תסביך משיח" הוא שמה של הפרעה אישיותית – נרקסיסטית הגורמת ללוקים בה להאמין שהם המשיח, או עלולים להיות המשיח.

כפי שניתן להבין משמו, המופע יעסוק בניתוח תנועות חברתיות ודתיות והמציאות שהן מכתיבות, תוך השוואה ביניהן. המופע מתעתד להמשיך את הקו הקומי של בראנד- שמוכר בעיקר בזכות לשונו החדה ותיבול דבריו בכמה שיותר גסויות. אין פלא שבראנד בוחר להתעסק הפעם באבחנות על זרמים חברתיים-דתיים שונים, שכן הוא ידוע בתור קומיקאי שמחפש בנרות את הפרות הקדושות בכדי להיות זה ששוחט אותן באופן הכי רעשני שהוא מסוגל לייצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראסל בראנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האם לישו יש את זה? מה לגבי צ'ה גאוורה, גנדי, מלקולם אקס והיטלר? כל האנשים הללו עיצבו את חיינו והשפיעו על האופן בו אנו חושבים", נכתב בהודעה ששוחררה לתקשורת לקראת סיבוב ההופעות. "הדמויות שלהם נהגו לייצג עבורנו רעיונות אליהם אנו כלל לא מתחברים. האם גנדי היה אוהב את חברת אפל? האם צ'ה גווארה היה מחבב את מדונה? האם ישו היה דובק בנצרות? כל האנשים בעולם מושפעים רעיונית מאייקון בלתי מזוהה כלשהו. המופע הזה יבחן את החשיבות של גיבורי הדת שלנו בעידן אתאיסטי. וכמובן שיהיה גם סקס, מן הסתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully