וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר למותחן המדובר של השנה

19.6.2013 / 19:05

"מי מפחד מהזאב הרע", סרטם המדובר של היוצרים הישראלים אהרון קשלס ונבות פפושדו, יעלה לאקרנים בארץ בעוד כחודשיים, אבל בינתיים אפשר ליהנות מהצצה ראשונה וקריפית

יח"צ - חד פעמי

אחרי דיבור בלתי פוסק בקרב חובבי קולנוע וסרטי אימה ברחבי העולם, סוף סוף גם הקהל הישראלי זוכה לטעימה מ"מי מפחד מהזאב הרע", סרטם החדש של אהרון קשלס ונבות פפושדו, יוצרי "כלבת", זאת עם צאת הטריילר הראשון שלו שמצליח לתת טעימה מהעלילה וגם להשאיר מקום להמון סקרנות מהעתיד לבוא.

לאחרונה נבחר הסרט לנעול את פסטיבל FrightFest - מפסטיבלי סרטי האימה המובילים בעולם שייערך בלונדון בין התאריכים 22-26 באוגוסט. הסרט יוקרן בערב הנעילה החגיגי של הפסטיבל בפני 1,300 צופים בבית הקולנוע "אמפייר", כשמעט לפני כן, ב-15 באוגוסט, ייצא לאקרנים בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בחירתו של הסרט לנעול את הפסטיבל מצטרפת לשורת הצלחות בינלאומיות שכבר רשם לזכותו "מי מפחד מהזאב הרע": עם הקרנתו בפסטיבל טרייבקה בניו יורק, זכה לביקורות אוהדות ממבקרי הקולנוע של ההוליווד ריפורטר, סקרין אינטרנשיונל ואינדיווייר. כשהוקרן בפסטיבל סטנלי, זכה זכה במקום השני ובפרס חביב הקהל, ולאחרונה נרכש להפצה בצפון אמריקה, אנגליה ואירלנד. בנוסף נודע אז כי קשלס ופפושדו יביימו סרט קצר במסגרת אנתולוגיית האימה הבינלאומית "The ABCs of Death 2", המשך לאנתולוגיה מצליחה מהשנה שעברה במסגרתה יצרו במאי אימה נחשבים מרחבי העולם סרטים קצרים אודות מוות על פי סדר האותיות באנגלית.

ב"מי מפחד מהזאב הרע" מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן. עלילת הסרט מתחילה בשביל ממתקים מוביל לגילוי גופתה של ילדה. זהו המקרה האחרון בשורה של מעשי רצח מצמררים. החשוד העיקרי ברצח הוא מורה צעיר לתנ''ך שנעצר ושוחרר עקב אלימות שהופעלה עליו בזמן חקירתו, כאשר הבלש שהיה אחראי לתקרית , מחליט לפעול מחוץ לגבולות החוק על-מנת להביא את החשוד לצדק, אבל יש מי שמפריע לו בדרכו למטרה - אביה האבל של הנרצחת האחרונה שהחליט לצאת למסע נקמה פרטי ונוטף דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully