וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרס מגיע ל"מצב האומה": "אמר דברים מאוד מצחיקים"

20.6.2013 / 16:29

היישר מחגיגות ה-90 שלו הגיע נשיא המדינה להתארח בתכנית הסאטירה "מצב האומה" שתשודר בשבת. "הוא אמר דברים מצחיקים שקשה לאמין שיצאו מפיו", אמר ליאור שליין לוואלה! תרבות

הפאנל של "מצב האומה" עדיין לא הספיק להתאושש מביקורה של האורחת בר רפאלי, וכבר מכריז על ביקור של אישיות ממלכתית וחשובה לא פחות: נשיא המדינה שמעון פרס. אחרי שכולנו ראינו אותו חוגג יום-הולדת עם ביל קלינטון, שרון סטון, ברברה סטרייסנד ורוברט דה-נירו, ולפני כן מקבל פרס נובל עם רבין וערפאת, מתמודד בבחירות מול שמיר ובגין ומתחכך עם דוד בן-גוריון – כעת הגיע הזמן למבחן האמיתי: התמודדות עם ליאור שליין.

לרגל יום הולדתו ה-90, התארח פרס בתכנית הסאטירה וענה לשליין על שאלות בנוגע לאירועים הפומפוזיים שנערכו לכבודו. התכנית, שתשודר בשבת הקרובה ברשת. "הזמנתי את הנשיא פרס להתארח ב'מצב האומה' במוצ"ש בערוץ 2", כתב שליין בחשבון הפייסבוק שלו, אליו העלה תמונה משותפת עם פרס. "הוא קצת התאכזב לשמוע שבשאר הערוצים תשודרנה תכניות אחרות באותו זמן. ניהלנו משא ומתן עיקש, ובסופו הנשיא פרס מגיע לתכנית - ואני קיבלתי הכרה כמדינה ואלפי רובים. (האמת היא שזה כבוד ענק עבורנו, לארח את הנשיא בתכנית. מסתבר שחוץ מכל הדברים היפים שאנחנו יודעים עליו, יש לו גם יופי של חוש הומור)".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליין עם פרס, מתוך "מצב האומה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא היה שום רגע מביך והאמת שאפילו קצת התרגשתי. בכל זאת, גם נשיא המדינה וגם בן 90", מספר שליין לוואלה! תרבות על המפגש בין השניים. "דיברנו על ענייני המכובדות שהיו סביב האירוע והוא מאוד שיתף פעולה. הוא אמר דברים מאוד מצחיקים שקשה להאמין שיצאו מפיו של פרס", אמר שליין, שסירב לחשוף מה עוד צפוי באירוח, אך הסכים לרמוז כי הנשיא "ישתף את הצופים בהישגיו ומחשבותיו".

מצפים לאירוח של פרס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully