וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי גאי בוראטו יתקלט בישראל

בוראטו, מפיק ודי.ג'יי ידוע מברזיל שנחשב לאמן מוביל בגזרת הטכנו המלודי, יגיע לתקלוט אחד במועדון החתול והכלב בתל אביב, ב-31 ביולי

המפיק והדי.ג'יי גאי בוראטו יגיע לנגן בישראל במסיבה שתתקיים ב-31 ביולי במועדון החתול והכלב. זהו ביקורו הראשון של בוראטו, ילד סאו פאולו שבברזיל, בישראל, ועל הבאתו אחראים סקאלז ומועדון החתול והכלב בהפקה משותפת. מחירי הכרטיסים לאירוע עומדים על 70-100 שקלים.

את הקריירה שלו כאמן טכנו החל בוראטו בשנת 2004 ועד היום הוציא שלושה אלבומים, כולם בלייבל הגרמני Kompakt. אלבומו הראשון, "Chromophobia", יצא בשנת 2007, "Take My Breath Away" יצא שנתיים לאחר מכן ואלבומו האחרון עד כה, "III", ראה אור ב-2011. בין היתר הוא אחראי גם לעשרות רימיקסים לאמנים כמו מאסיב אטאק, מובי, פט שופ בויז, גולדפראפ ורבים אחרים. על הבמה מתקלט בוראטו, שנחשב לאמן מוביל בגזרת הטכנו מלודי, מתוך מחשב, ולעיתים הוא גם מזמין נגן גיטרה להצטרף אליו.

בשנות ה-90, לפני שנכנס לעולם התקלוט, היה בוראטו חבר בהרכב הפופ הברזילאי Sect עימו הוציא מספר אלבומים. לאחר מכן פנה לקריירה עצמאית. אלבומו הראשון זכה עם צאתו בתואר "אלבום החודש" ממגזין הדי.ג'ייז המוביל Mixmag. על השם המיוחד שבחר להעניק לאלבום הבכורה שלו (שפירושו "בעת צבעים") אמר בוראטו בראיון למגזין כי "הכוונה שלי היתה לשמור את זה פשוט. אין לי שום פחד מצבעים, והשם הזה גם אירוני כי המוזיקה שלי מאוד צבעונית".

מתכננים ללכת לתקלוט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully