וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הסכנה: ראסל בראנד ביטל את הופעותיו במזרח התיכון

21.6.2013 / 12:43

השחקן, שתכנן להגיע לישראל עם סיבוב הסטנד-אפ "תסביך משיח", ויתר על התכנית להגיע ללבנון ולאבו דאבי, לאחר שנאמר לו כי בטחונו האישי אינו מובטח

הקומיקאי והשחקן הבריטי ראסל בראנד, שעלה לכותרות לא מעט בשל היותו בעלה לשעבר של הזמר קייטי פרי, הכריז על סיבוב הופעות סטנד-אפ עולמי אליו ייצא לראשונה בקריירה שלו, שייקרא "תסביך משיח" – אך למרות ההבטחות, הוא ככל הנראה לא יגיע איתו למזרח התיכון. לפני מספר ימים טען בראנד כי הוא צפוי להגיע עם הופעותיו ללבנון, לאבו דאבי, לשטחים ואולי אף לישראל, אך לאחר שלבנון ואבי דאבי כבר הופיעו בלוח ההופעות שלו, הופעותיו שם בוטלה לעת עתה. האירוע בוטל לאחר שאנשי המקום טענו כי בטחונו אינו מובטח באם יבחר להופיע שם.

"ההופעות בוטלו בעקבות איומים של קיצוניים, שטענו שאם נגיע יהיו בעיות", אמר בראנד בראיון לרדיו 5 של ה-BBC. הוא טען כי פוסטר של המופע, שכולל תמונה שבה הוא עצמו מזכיר במידה רבה את ישו, פגעה ברגשותיהם של הקיצוניים. "אם אתה חבר בקבוצה קיצונית כלשהי, ומחפש בגוגל את השם שלי, אתה עשוי לחשוב 'לא כדאי שיבוא לכאן'". כיוון שההופעות בישראל ובשטחים לא הופיעו עדיין בלוח ההופעות הרשמי של בראנד, לא ברור מה יעלה בגורל תכניתו לבקר כאן.

כפי שניתן להבין משמו, המופע של בראנד, שגם לווה על ידי סרטון פרובוקטיבי, יעסוק בניתוח תנועות חברתיות ודתיות והמציאות שהן מכתיבות, תוך השוואה ביניהן. המופע מתעתד להמשיך את הקו הקומי של בראנד – שמוכר בעיקר בזכות לשונו החדה ותיבול דבריו בכמה שיותר גסויות. אין פלא שבראנד בוחר להתעסק הפעם באבחנות על זרמים חברתיים-דתיים שונים, שכן הוא ידוע בתור קומיקאי שמחפש בנרות את הפרות הקדושות בכדי להיות זה ששוחט אותן באופן הכי רעשני שהוא מסוגל לייצר.

"האם לישו יש את זה? מה לגבי צ'ה גאוורה, גנדי, מלקולם אקס והיטלר? כל האנשים הללו עיצבו את חיינו והשפיעו על האופן בו אנו חושבים", נכתב בהודעה ששוחררה לתקשורת לקראת סיבוב ההופעות. "הדמויות שלהם נהגו לייצג עבורנו רעיונות אליהם אנו כלל לא מתחברים. האם גנדי היה אוהב את חברת אפל? האם צ'ה גווארה היה מחבב את מדונה? האם ישו היה דובק בנצרות? כל האנשים בעולם מושפעים רעיונית מאייקון בלתי מזוהה כלשהו. המופע הזה יבחן את החשיבות של גיבורי הדת שלנו בעידן אתאיסטי. וכמובן שיהיה גם סקס, מן הסתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully