וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופאק, קייטי פרי ומתיו מקונוהיי יקבלו כוכב בשדרת התהילה

22.6.2013 / 12:58

ועדת הבחירה של שדרת התהילה, המכונה גם "שדרת הכוכבים", פרסמה את רשימת נבחריה לשנת 2014, והיא כוללת שני אנשים שאינם בין החיים: הראפר טופאק שאקור והקומיקאי פיל הרטמן

נציגי שדרת התהילה של הוליווד, המכונה גם "שדרת הכוכבים", פרסמו השבוע את רשימת שמות הכוכבים שיזכו השנה לכוכב על שמם – והיא כוללת כמה שמות מפתיעים. שניים מהשמות ברשימה כבר אינם בין החיים: הראפר טופאק שאקור שנרצח בשנת 1996, והקומיקאי פיל הרטמן, שנורה למוות על ידי אשתו בשנת 1998. בשדרת התהילה, הממוקמת בין שדרת הוליווד ורחוב ויין, מוטמעים "כוכבים" של אנשי קולנוע, טלוויזיה, רדיו, תיאטרון ומוזיקה – מסורת שהחלה בשנת 1958.

לכבוד הגדול יזכו השנה, לצד שאקור והרטמן, גם עוד רבים וטובים: בתחום הקולנוע יהיו אורלנדו בלום, סאלי פילד, ג'סיקה לאנג, מתיו מקונוהיי, ליאם ניסן, פול מזורסקי וטום בין ברי המזל שרק ששמם יוטבע על כוכב; בתחום הטלוויזיה מופיעים בין היתר שמותיהן של קלייר דיינס ושריל היינס; ובמוזיקה, קייטי פרי וג'ף לין (ELO) הם שניים מתוך הזוכים החדשים לכבוד.

"יש לנו ברשימה שילוב מרשים של סלבריטאים ואנשי תעשייה שהפכו את הוליווד למה שהיא היום", אמר דיוויד גרין, יו"ר ועדת הבחירה של שדרת התהילה, בהצהרה רשמית ששחרר. "המבחר החדש יביא אושר רב ויעורר זכרונות נפלאים למיליונים המבקרים בהוליווד מדי שנה". תאריכי הטקסים של המצטרפים החדשים לרשימה טרם נקבעו. ועל פי תקנות ועדת הבחירה, לכל אחד מן הנבחרים החדשים יש חמש שנים לקבוע תאריך לטקס – ולא, יפוג תוקף הכוכב שלו.

מה דעתכם על המצטרפים החדשים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully