וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר מרפי בישראל: ירד מהבמה אחרי 50 דקות

22.6.2013 / 23:38

לא נעים: לאחר רצף של תקלות, ירד מהבמה סולן להקת באוהאוס, שבא להופיע במועדון הזאפה בתל אביב, כ-50 דקות בלבד לאחר תחילת ההופעה

כל מה שיכול להשתבש, השתבש: פיטר מרפי, סולן להקת באוהאוס הוותיקה, היה אמור לשמח ולרגש את המעריצים בהופעתו אתמול (שישי) במועדון הזאפה בתל אביב, אך במקום זה נגרמה להם עוגמת נפש רבה. צופים שנכחו במקום טוענים כי הסאונד בהופעה היה מתחת לכל ביקורת, דבר שהטריד גם את הקהל וגם את האמן, שהתלונן על כך מספר פעמים בקול רם. לבסוף, לאחר כ-50 דקות, ירד מרפי מהבמה, כשהוא מותיר את הנוכחים מתוסכלים ומאוכזבים. על פי חלק מהמקורות, הירידה מן מן הבמה אינה קשורה לבעיות הסאונד, כי אם למריבה בין מרפי ואחד מנגניו. יש לציין כי איש הסאונד במקום הגיע לארץ ביחד עם מרפי.

הערב מרפי, שהגיע לארץ על מנת לחגוג 35 שנים לבאוהאוס, הופיע פעם נוספת במועדון, הופעה שהתנהלה כסדרה ולא נרשמו בה בעיות כלשהן. אך ביממה האחרונה הופיעו תגובות רבות בעמוד הפייסבוק של הזאפה הקוראות להחרים את ההופעה השנייה. עדיין לא ברור אם בעיות הסאונד במקום טופלו.

בנוסף נפתח עמוד פייסבוק המוקדש לתגובות נזעמות על ההופעה. "כאילו לא מספיק שהממשלה דופקת אותנו", נכתב בו, "עכשיו זה גם מגיע לאסקפיזם שלנו. אנחנו משלמים 219 שקלים שאין לנו. יוצאים מהבית בשישי. רוצים להשתחרר. לרקוד. לשיר. לברוח קצת. באים להופעה של פיטר מרפי בזאפה. עם סאונד מהגיהנום - במובן המחורבן של המילה. עדים למריבת אגו וקאפריזות בין מוזיקאים שגורמת לכך שחצי הופעה נקשיב (לא ששמענו משהו) להופעה של פחות משעה בלי גיטרה. מי שהיה שם - ונשאר בחוץ חצי שעה איתנו מבולבל - נראינו כמו ילדים בבית הספר שהובטח להם טיול שנתי וננטשו באיזו תחנת דלק. אז זה נגמר. הכתובת היא זאפה וההפקה. עליהם לפצות אותנו. זו חובתם. חובתינו לא לשתוק. כמוזיקאי - אין לי תלונות לפיטר. וגם לא לגיטריסט. זה קורה. זה לא מקצועי אבל מוזיקאים הם פסיכים. העניין הוא שמישהו - שנמצא שם למעלה ועשה עלינו קופה - צריך לשלם על זה. בהחזר כספי, הופעה חוזרת, כניסה חינם להופעות אחרות או פיצה חינם. לא משנה. משנה שלא נשתוק. כל מי שמאשר כאן הופך להוסט. תשתפו, תזמינו חברים, בואו נעשה לזאפה דיסטורשן שישתווה לעוצמה של ההתאכזבות שלנו".

ממועדון הזאפה נמסר בתגובה: "כמו מופעים בינלאומיים רבים, המופע של פיטר מרפי הגיע עם צוות טכני מחו"ל לרבות איש סאונד מקצועי. במועדון הזאפה תל-אביב מערכת סאונד ואקוסטיקה מן הטובות בארץ. על תפעול מערכת הסאונד אתמול היה אמון איש הסאונד של פיטר מרפי שהגיע איתו מחו"ל. ההפקה בארץ העמידה וקיימה את כל התנאים אותם אנשי הצוות הטכני של פיטר מרפי דרשו. לא נעלם מעיננו שנוצרה בעיה בין חברי הלהקה בזמן המופע. הדבר הפתיע אף אותנו אך לא אנחנו ההפקה שבחרנו בכך או יכולנו לעשות משהו בנדון בכדי שפיטר מרפי ישוב לבצע את ההדרנים במופע. נפעל במלוא המרץ לתת תשובות לכל דורש ונענה בצורה מסודרת לכל המעריצים לאחר קבלת תגובה מסודרת מפיטר מרפי ומנהליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully