וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": גבירותי ורבותי – דורין

24.6.2013 / 1:35

החיקוי של גילי לפרס היה מזעזע, אבל העיקר שלבנה נזכרה בסבא, ובינתיים קיבלנו כוכבת חדשה: דורין, המומחית בלעשות כלום. וגם - שחזור המריבה בין גילי ואבי באמצעות בלונים

מערכת וואלה!

שיואו, אני לא מאמינה. ניתנה לי ההזדמנות לברך את שמעון פרס דרך הטור הזה. הבטיחו לי שהטור שלי השבוע יודפס בגודל של 20 מטר, ייתלה מול משכן הנשיא בירושלים וברברה סטרייסנד תקריא אותו ברמקולים שיפוזרו ברחבי העיר כשמקהלת אפרוחי חדרה מלווה אותה בריקוד המחשה. אז הרכבתי לו איחול שעשוי מכל האיחולים של דיירי "האח הגדול": "כבוד הנשיא שלום, בפרקי אבות נאמר, העושה לו חיטה באפו לא יחטט, פעם כשהייתי ילדה קרה משהו שקשור אליי, כבוד הוא לי לברכך ביום חשוב זה, אתה מזכיר לי את סבא שלי בזה שאתה זקן, בריאות ואהבה, איפה פינוקי עכשיו". ברברה, נא לסיים בצליל גבוה.

גם הדיירים מתרגשים לקראת הפריצה המתוכננת לטקס הנשיא בבנייני האומה, ומשוכנעים כי הנשיא כוסס ציפורניו לקראת איחוליהם. לבנה מזדרזת להיזכר בסבא כלשהו ומפתחת ציפיות לקראת המאורע ("ישימו פה שולחנות עם מפות ועניינים"), יניב שולף את חליפת הכאפות שלו מהבר-מצווה שלו ומשנן "מאחל אני לך, בשנתך ה-90, שתזכה לראות בגבורת מדינת ישראל", ושלי מברכת ב"יום הולדת שמחה ומאושרת", מפספסת ביום וחצי את הדו"ח על דיבור בעברית נכונה. באותה שעה יושב נשיא המדינה במסיבת יום ההולדת שלו ומפטפט עם ביל קלינטון ורוברט דה נירו כי למי פאקינג אכפת מחבורת טמבלים מטושטשים שכבר חודשיים סרוחים על ספות ומתקוטטים בנושאי חביתה. מאחלת אני לכם, שתזכו לצאת מהסרט שלכם, ככתוב בפרקי אבות, "פאק סתמו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יניב מתכונן לכאפה מפרס. מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פקח אני פורק

משימת הפקחים שפכה אור על דמות שעד כה לא הבחנו בקיומה, ומקסימום חשבנו שהיא נינג'ת הפקה שחולפת מדי פעם ברקע הפריים כדי להכניס מזוודה לחדר השירות. גבירותיי ורבותיי, הכירו את דורין, דיירת חדשה בבית. כינוי: דורה. מחנה: גילי. תחביבים: להישאר על רצפת חדר העריכה. נכויות: אינה מסוגלת להיכנס לבריכה עם גלגל הצלה וכובע ים, גם אם המשימה תלויה בכך, ותמיד מוצאת את עצמה שוב ושוב צפה במים ללא ציוד וצורחת "מה ד"וח, אבל שמתי את הכובע, הנה הוא ממש באוויר בדרך לראש שלי". סוף סוף דורין מצאה משהו שהיא מספיק טובה בו כדי להתבלט בתכנית: כלום, אבל כלום עם אמירה. רק הביטו בה צורחת בחינניות עם הידיים בתוך הקופסאות, מנסה להוציא מהן מפתח או תפוח או נר או וואטאבר שהיה שם במשימת כיתה ג' הזאת, מעיפה קקי ורוד לכל עבר כשלבנה מנחמת אותה "זה רק מרגיש כמו חרא, זה לא חרא באמת", ולא מפסיקה להיפסל. האח הגדול הודיע שתצבור פסילה על כל שאלה שתשאל, ופתאום יש לה המון שאלות נורא מעניינות לשאול. מה יש בקופסא? מה השעה בברלין? היכן נעוריי? מה אברך לו במה יבורך זה הילד? לבנה הפקחית נותנת לה דו"ח על כל שאלה. "אבל מה עשיתי???" היא צורחת, ומקבלת עוד אחד.

במהלך המשימה מחלקים הפקחים ביז'ו, לבנה וענת דו"חות על ימין ועל שמאל, אבל האח הגדול לא מצליח לעמוד בקצב. "מעכשיו אסור לשבת". כולם מיד נשכבים בנחת. "מעכשיו אסור גם לשבת וגם לשכב", מנסה שוב האח. אין בעיה, מיד כולם נתלים על הספה עם התחת באוויר בתנוחה שאף אחד לא מצליח להחליט אם היא חוקית. גם החוק ה"חובה לדבר בעברית נכונה" נתקל בקשיים, מאחר ואלה שאמורים לאכוף אותו – לבנה וביז'ו – לא השתמשו במילות קישור מאז שהיו תינוקים קטנות. ואם כבר דו"חות, לא היה כדאי לתת אחד כזה לגילי על החיקוי-פרס הנוראי שלו? חודשיים שהבחור משורר באוזנינו חיקויים מצוינים מתוך הבריכה, והנה ברגע האמת – המתיחה על חשבון לבנה – גילי שוכח איך נשמע הקול הכי מחוקה במדינה. למזלו, מדובר בלבנה, שגם אם תדבב לידה תפוז היא תלפות אותו בשתי ידיה ותזעק "מר תפוזי אתה חי! איזה כבוד! מאחלת אני לך..." וכולי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד ממר תפוזי. לבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זזים

גם ענת גילתה מחדש את דורין, וגם נמאס לה מהדרמות של טהוניה, והיא מחליטה לעבור קבוצה. חה חה, לא לקבוצה שלנו, תירגעו גברים שובבים, לקבוצה של דורין לאון ודור (מינוס גילי) שמכורבלת ברגעים אלה בפינה כמו בסרט שואה ומייבבת על לכתה של פאולינה, עם מלמולי "הצדק ייעשה!" "לא ניכנע!" "לחיי פאולינה!". נראה כיף שם איכשהו.

גם גילי ולבנה משנים עמדות: הם עשו סולחה, שתחזיק כך וכך זמן. לעומת זאת, עכשיו אבי מתחיל פתאום לאיים על גילי. האחרון משוכנע שאבי זומם כאן איזו תחבולה מתוחכמת, שנועדה לצייר אותו – אותו! את גילי מיילי!!! – בתור איש פוגעני (!) חסר סבלנות (!!) או מרוכז בעצמו (!!!). לא ברור בדיוק איך תתרחש המזימה הזאת, ומתי ואיפה יכה אבי הערמומי, אך ראו הוזהרתם: אם מתישהו תתחילו להרגיש שגילי מתנהג בהתלהמות (!!!!) או מעליב מישהו (!!!!!) אל תפלו בפח, זה הכול אשליה מתוחכמת שאבי לוי מקרין בהולוגרמה מתוך השיחים, בעוד גילי האמיתי עושה יוגה בחדר השינה. למען השם, פיקחו עיניים!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סולחה? לבנה וגילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

"הצדק ייעשה. הוא יהיה מר וכואב, אבל הוא ייעשה" (לאון אחרי הדחת פאולינה, ברגע שייזכר בתור פרק האוריג'ין של סדרת "הנוקם האפל" TM)

"אני לא מאמינה שהייתי אתמול בלי בייביליס!" (דורין נבעתת. אל תדאגי, ככל הנראה המצלמה לא הייתה עלייך באף שלב)

"תודה לאח הגדול שנתן לי את הרגע הלא-אמיתי הזה בחיים" (לבנה מתרגשת אחרי השיחה עם פרס. אכן לא-אמיתי)

"חיקוי עלוב ביותר!" (ענת על החיקוי של גילי)

"אתה דומה לתוכי הלבן מ'ריו'" (לאון לגילי. סוף סוף חיקוי שמצליח)

"מה שלומי, אח גדול? תראה, מצד אחד..." (החפירה השבועית של ענת בחדר האח)

בלוג "האח הגדול": לכל הטורים
כמה זמן יחזיק לדעתכם הפיוס בין גילי ולבנה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully