וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: פליטת פה מביכה בשידור חי

25.6.2013 / 0:33

ערוץ חדשות שידר פליטת פה מביכה של כתבת, שפית מפורסמת פוטרה בגלל הערה גזענית, "משחקי הכס" שוברת שיאים ומרתה סטיוארט מייעצת בגלגול ג'וינטים. חדשות טלוויזיה אמריקאית

הכתבת קיללה - הקטע נכנס לשידור החי

לינדזי נדריץ', כתבת רשת KHQ השייכת לרשת פוקס, שידרה כתבה תמימה על תותים. אלא שמי שערך את הכתבה לקראת השידור שכח לחתוך אותה בסופה, וכך יצא שבשידור חי נשמעה הכתבת אומרת: "לעזאזל איתי, אני לא יכולה פאקינג לדבר". השדרנית ההמומה באולפן, קירסטין רמסינג, מיהרה להתנצל על הדברים, והמשיכה לחדשות נוספות.

צפו בפליטת הפה:

שיאנית ההורדות לאביב: "משחקי הכס"

הסדרה "משחקי הכס" הוכתרה השבוע כשיאנית ההורדות לאביב 2013, כך על פי אתר ההורדות טורנט פריק. האתר סקר את כמות ההורדות בחודשים מרץ-יוני, ומצא כי כל פרק בסדרה הורד 5.2 מיליון פעמים. מיד אחרי דרמת הפנטזיה ממוקמת הקומדיה המצליחה של רשת CBS, "המפץ הגדול" עם 2.9 הורדות לכל פרק, ו"איך פגשתי את אימא", אף היא של רשת CBS, במקום השלישי עם 2.85 הורדות לכל פרק.

לעשירייה הפותחת נכנסו גם כמה סדרות חדשות. כך, למשל, "חניבעל" של רשת NBC הגיעה למקום החמישי עם 2.1 מיליון הורדות, "הוויקינגים" של ערוץ ההיסטוריה במקום השישי עם 1.9 מיליון הורדות ו"החץ" במקום השביעי עם 1.85 מיליון הורדות לכל פרק.

העונה שלישית של משחקי הכס: כן או לא?

השפית המפורסמת השתמשה במילה אסורה, עוררה סערה – ופוטרה

פולה דין, שפית מפורסמת ובעלת תכנית בישול בערוץ האוכל האמריקאי, הצליחה לעורר סערה השבוע עם מילה אחת בלבד: "ניגר". ליסה ג'קסון, מנהלת מסעדה שהייתה בבעלותה של דין תבעה את הכוכבת על התנהגות אלימה, מפלה וגזענית מצדה. עורכי דינה של דין טענו כי מדובר בהאשמות שקריות, אולם באחד התצהירים שמסרה דין היא הודתה כי השתמשה בביטוי "ניגר" (כושי) – מילת גנאי נפיצה ביותר בארה"ב.

עם חשיפת התצהיר, התעוררה סערה תקשורתית של ממש. דין ניסתה להגן על עצמה וטענה כי היא "נולדה לפני 60 שנה" וכי בשנות ה-80 הותקפה על ידי אדם שחור. אולם ההסברים לא עזרו וערוץ האוכל הודיע כי לא ימשיך את החוזה עמה.

דין מנסה להסביר את עצמה:

הסדרה החדשה של אווה לונגוריה עוד לא עלתה לאוויר וכבר נקטלה

"Devious Mades", סדרה חדשה של רשת לייף טיים על עוזרות הבית של עשירי בברלי הילס, הצליחה להרים כמה גבות עוד בטרם עלתה לאוויר. הסדרה, בהפקתה של אווה לונגוריה ("עקרות בית נואשות"), מבוססת על טלנובלה מקסיקנית בעלת קונספט זהה, אולם עוד בטרם עלייתה לאוויר ביום ראשון האחרון, הצליחה לעצבן את המבקרים. כך למשל בעל טור בהאפינגטון פוסט כינה אותה "הזדמנות מבוזבזת" להציג גיוון בייצוג האישה הלטינית בטלוויזיה, והוסיף כי "טריילר בן דקה אחת הצליח באופן יעיל להציג נשים לטיניות כהיפר-סקסואליות, חטטניות, תככניות ולעתים גם משרתות בלתי נראות".

לונגוריה מצידה הגנה על הסדרה, וטענה כי מדובר בסך הכל בייצוג מציאותי של נשים לטיניות.

אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם:

מרתה סטיוארט בראיון: אני יכולה לגלגל את הג'וינט המושלם

כנראה שמרתה סטיוארט למדה כמה דברים בכלא: כוהנת הלייף סטייל הגיעה לראיון בתכניתו של אנדי כהן, שם נשאלה האם היא יכולה לגלגל סיגריית מריחואנה. "נהגתי הנה הערב", סיפרה סטיוארט, "והיה איזה רכב גלידה מטופש לפני. 'גלידה טובה' או משהו כזה. ועצרנו ממש לידו ובחור ובחורה עישנו שם ג'וינטים... ואני אמרתי 'בחיי, אלה ג'וינטים מרושלים'". לאחר כך הוסיפה סטיוארט: "בוודאי שאני יודעת כיצד לגלגל ג'וינט".

מרתה מתפרעת:

פול ג'יאמטי בדרך ל"דאונטון אבי"

רענון מפתיע ל"דאונטון אבי": השחקן המוערך פול ג'יאמטי מצטרף לעונה הרביעית של הדרמה המלכותית. ג'יאמטי יגלם את אחיה של קורה, הארולד לוינסון. בהפקה מתארים את דמותו של גי'אמטי כבחור משולח רסן, נפש חופשייה ומעיין פלייבוי וטוענים כי הוא צפוי לעורר סערה באחוזה.

פול ג'יאמטי. Venturelli, GettyImages
הו לורד! פול ג'יאמטי/GettyImages, Venturelli

בראד פיט עושה יודל אצל ג'ימי פאלון

לא ברור מדוע חשב בראד פיט ששירת יודל יכולה לקדם את סרטו החדש “World War Z”, אבל הדואט המשעשע הזה עם ג'ימי פאלון לא באמת מצריך תירוץ.

רשת "שואוטיים" מפתחת קומדיה חדשה של כוכב "משפחה בהפרעה"

כוכב "משפחה בהפרעה" דיוויד קרוס עובד בימים אלה עם רשת Showtime על קומדיה חדשה פרי עטו. קרוס מספר כי הסדרה החדשה "סובבת סביב כתב טיולים מצליח למדי שנאבק להשאיר את המשפחות שלו שמחות ומרוצות. אה, וגם מנסה למנוע מהן לגלות אחת על השנייה". קרוס יפיק את הסדרה ויכתוב אותה, אולם בניגוד לפרויקטים קודמים שלו, הוא איננו צפוי לככב בה.

דיוויד קרוס מתפרע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully