וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ריהאנה תופיע בישראל

25.6.2013 / 11:02

זמרת הפופ המצליחה תגיע להופעה ראשונה מזה שלוש שנים בישראל, שתתקיים ב-22 באוקטובר בפארק הירקון בתל אביב. קריאותם לחרם על ישראל? "אם ריהאנה רוצה לבוא, היא תבוא"

הקיץ המוזיקלי נמשך: הבוקר (שלישי) התקיימה מסיבת עיתונאים בה הוכרז באופן רשמי כי ריהאנה תגיע לישראל, להופעה שתתקיים בפארק הירקון ב-22 באוקטובר. תהיה זו הופעתה הראשונה של ריהאנה בישראל מזה שלוש שנים. מכירת הכרטיסים תחל ביום חמישי הקרוב בשעה 18:00, ומחירי הכרטיסים ינועו בין המחירים ינועו בין 369 לכרטיסים בדשא, 1,380 לישיבה ו-1,450 לכרטיסים בטבעת הזהב. 50 אלף כרטיסים ייצאו למכירה והם יהיו ניתנים לרכישה באתר של קופות תל אביב. ריהאנה צפויה לשהות בישראל יומיים או שלושה ולהגיע אלינו הישר מדובאי, שם תופיע ב-19 באוקטובר.

כנשאלו מפיקי המופע על ידי וואלה! תרבות האם הכינו את הכוכבת לכך שהיא עלולה לקבל גל של קריאות להחרים את ישראל ולבטל את הופעתה, השיבו כי "ריהאנה מאוד מתרגשת להגיע לישראל". כמו כן, איש יחצי הציבור שלהם, רני רהב, הוסיף ואמר "אם ריהאנה רוצה לבוא לישראל, היא תבוא לישראל. כל מי שמחרים אותנו אנחנו מאחלים לו כל טוב ונחרים אותו בחזרה".

בחודשים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן ההופעה תתבטל מכיוון שבאותו יום מתקיימות הבחירות המוניציפליות ושבעיריות תל אביב ורמת גן קיים חשש לעומסי תנועה שעשויים למנוע ממצביעים פוטנציאליים להגיע לקלפיות. עם זאת, חרף החששות, הוחלט בעיריות לאשר את קיום המופע בתאריך ובמקום המיועדים, נראה כי מדובר בעובדה מוגמרת.

בחודש נובמבר האחרון הוציאה ריהאנה את האלבום "Unapologetic" שכלל את הלהיט "Diamonds". עם זאת, לא מעט רעש ציבורי, בעיקר מכיוון מעריציה של הזמרת, נוצר לאחר ששיתפה פעולה בסינגל עם כריס בראון, בן זוגה אליו חזרה לאחר שהכה אותה.

הופעתה הראשונה של ריהאנה בישראל בתקיימה במאי 2010, אז הופיע מול קהל 13 אלף בני נוער באיצטדיון בלומפילד, וסיימה את ההופעה את במשפט: "אני לא יכולה לחכות לפעם הבאה".

צפו חינם בהופעה של ריהאנה בוואלה! VOD

מתרגשים לקראת ההופעה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully