וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רון ויריב נתי מוכרים את החיים האישיים שלהם עבור קמפיין

לילך וולך

26.6.2013 / 11:02

דנה רון ויריב נתי הודיעו אתמול על פרידתם שוברת הלב, אבל עוד לפני שהספקנו להצטער עבורם, התגלה שמדובר בקמפיין פרסומת. יש משהו שהזוג הזה לא ימכור?

עצרו הכל, אספו את מי שנשאר בחיים מהביטלס ונע באופן עצמוני – כסף דווקא כן יכול לקנות לך אהבה! או שזה בעצם שכן אפשר למכור אהבה בשביל הכסף? מבלבל כל כך. מבלבל אותנו אולי, אבל לא את פליטת "האח הגדול", ומנחת הטלוויזיה דנה רון ובעלה יריב נתי שהוא גם (סורפרייז!) סוכן טאלנטים ובוגר אוניברסיטת החיים (הוא כתב בדף הפייסבוק שלו, אנחנו רק על הקונטרול וי). מה שמבלבל בעינינו, הוא דווקא לגמרי ברור בעיניהם הנוצצות מהזדמנויות ויקומים לא מתויירים של צמד החמד. בסטריפ פוקר הזה, אפשר להוריד הכל ולרדת כמה שיותר נמוך. כי הקופה תמיד זוכה, או שזה תמיד דופקת? באמת שזה מבלבל.

יריב נתי, דנה רון. ניר פקין
פרידה זה לא דבר קל. אבל גם בגידה בצופים שלך לא. יריב נתי ודנה רון/ניר פקין

רק אתמול בבוקר הצטערנו לגלות שדנה רון יוצאת לפגרה מתוכנית הבוקר שלה. כאשר הסיבה העיקרית היא שיש מעט דברים מבדחים יותר על הבוקר מאשר דנה רון מנקרת באורחים שלה עד שהם מניפים דגל צבוע כניעה ומבוכה. עוד לא התאוששנו מהתוגה הזו, וכבר הרשתות החברתיות דיממו עצב, חוסר צדק פואטי ו-TMI – "בדיוק כשאת חושבת שאנשים כבר לא יכולים להפתיע אותך.... פרידה זה לא דבר קל", התפייטה רון (הנקודה הרביעית המיותרת במקור). "אני לא מאמין אבל זה קרה... הלוואי ויכולתי להחזיר את הגלגל אחורנית". החרה אחרי הברבור האבוד של חייו, גם יריב נתי, הפרופסור לחיים ולאופורטוניזם. ולמרות שנדמה שלבנו לב אבן הוא, משהו בכולנו נסדק; את הזוג המוזר מאוד הזה שמתנגש בקירות הטראש והחוסר מודעות כעכבר מעבדה סומא, למדנו לחבב. זה לא מוצדק, אבל ככה זה לפעמים, מי שמתפרץ אל חייך כרוח כאוטית של "מה לעזאזל קרה פה עכשיו?" לפעמים קונה לו מקום לנשוב בין חדרי הלב שלך.

ואז, או אז, התבשרנו – לא פרידה, כי אם קמפיין. לא שברון לב, כי אם שברון אמון. בינינו ובין דנה רון, ועל הדרך גם בן זוגה, מקושש פירורי הריאליטי. ולמרות שמה כבר הביג דיל, מה עוד לא מכרו בני האדם? את גופם, את שכלם, את אונם, את מרצם. בכל זאת, מין עקצוץ שלא מרפה גורם לכל הסיפור הזה להיות מגרד עוד יותר ממה שאנחנו רגילים אליו. אנחנו רגילים שסלבריטאים מדרגות כאלו ואחרות מוכרים משהו מהדימוי שלהם, אפילו מקריבים טיפת הומור על חשבונם כדי לפרסם מוצר. אבל את הפער בין המדומה לריאלי, גם אם לא פשוט להגדיר, קל להרגיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד שהכסף יפריד בינינו. מתוך דף הפייסבוק של דנה רון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד שהכסף יפריד בינינו 2. מתוך דף הפייסבוק של יריב נתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה רון ויריב נתי, הזוג בחיים והזוג בהשקות, הודיעו כל אחד בנפרד על שינוי בסטטוס הפרטי שלהם; לא רק בסטטוס הפייסבוק למרות שנדמה שהפייסבוק מחק את כל הקווים בין פרטי ופומבי. לא בהצגה, לא בטלוויזיה, לא בפרסומת – בפלטפורמה שמתיימרת לייצג את האני הפרטי והבלתי סחיר; באופן רציני כמו התקף לב, רציני כמו שברון לב. אבל בעצם חחחחחחחח, וגם LOL וגם "נראה לכם?!". מה כבר יפריד את הצמד הדינמי הזה, חוץ מכסף כמובן. כסף מקמפיין פרסומת שמבקש מהם להעמיד פני פרודים, כי בסוף, אפשר לנחש כבר עכשיו, מה שיעביר את טעם הפרידה הוא הטעם הסופרקליפרג'ליסטיק של גומי ללעיסה. אנחת רווחה אולי, למי שאכפת מחיי הפרט של דנה רון ויריב נתי; אבל גם רתיעה מהמין האנושי שבדיוק כשחשבת שהבנת מה גבולות המניפולציה שלו, הוא מפתיע לרעה.

דילמת "הצעה מגונה" נראית היום כמעט ויקטוריאנית בכמה שהיא חסודה, והנה הזוג נתירון לימדו אותנו משהו שאולי חשוב שנדע – אין לך אדם שאי אפשר לקנות, אין לך קו אדום שלא ניתן לחצות. ואם הטעם קצת מר, מה הביג דיל - בשביל זה יש מסטיקים, לא?


דנה רון VS עיתונאים: "אוחצ'ות רעות"


מה אתם חושבים על התרגיל של דנה רון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully