וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתר רדא תחמם את אלישיה קיז

26.6.2013 / 13:40

רגע לפני ההופעה בגלסטונברי, התקווה האחרונה של הגרוב הישראלי נבחרה לחמם את אלישיה קיז לפני הופעתה בארץ ביולי הקרוב. "הולך להיות כיף גדול", אמרה רדא

הוכרז מופע החימום שילהיב את מעריציה של אלישיה קיז שתגיע להופיע בישראל ב-4 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב. מי שתזכה בכבוד היא הזמרת אסתר רדא, שתופיע בפני היכל מלא עד אפס מקום שכן כל הכרטיסים להופעה כבר אזלו.

רדא היא הבחירה המתבקשת לפתוח את הופעתה של קיז בארץ: מי שמוגדרת לאחרונה בתור התקווה החדשה של הגרוב הישראלי ויוצאת ליותר ויותר הופעות בחו"ל (כולל הופעה מצופה בפסטיבל גלסטונברי השנה), זכתה גם לשבחים על אי.פי הבכורה שלה, "Life Happens", אותו הפיקו מוזיקלית סאבו וקותי.

האזינו לסינגל החדש של אסתר רדא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתר רדא/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאוד התרגשתי לקבל באמצע סיבוב ההופעות באנגליה את הבשורה על החימום לאלישיה קיז", אמרה רדא. " היאאחת היוצרות האהובות עליי ומהמוערכות בעולם. הולך להיות כיף גדול".

סגנונה של רדא משלב אר נ' בי ופאנק, מהלכים עדינים של מוזיקה אתיופית ומקום של כבוד לסול השורשי ולאלילות השחורות של המאה הקודמת – בין היתר אריתה פרנקלין ואלה פיצג'רלד.

פתיחת הדלתות לאירוע תהיה בשעה 19:00, כאשר רדא תעלה לבמה בשעה 20:15 וקיז בשעה 21:15. מהפקת המופע נמסר כי הקהל מתבקש להקדים לאסוף את כרטיסיו מנקודות הרכישה על מנת להימנע מתוריםבקופות ביום המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully