וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: Black Mambeat, הזוכים ב"רוקרימון", מבצעים את השיר

27.6.2013 / 0:35

להקת Black Mambeat זכתה השנה בתחרות הלהקות של בית הספר למוזיקה רימון. צפו בביצוע שלהם ל"Amtaweza", אחד מהשירים שזיכו אותם במקום הראשון

קרדיטים : מילים- אביבה דסה, שירן אברהם, תמר רדה ולירון טרוגמן , לחן: אביבה דסה, שירן אברהם, תמר רדה

גמר תחרות "רוקרימון" של בית הספר למוזיקה רימון התקיים לאחרונה זו השנה ה-14. בתחרות, שנועדה לעודד את תלמידי רימון להקים הרכבים ולבצע מוזיקה מקורית פרי עטם בעברית או אנגלית, במסגרת של להקה, זכה השנה ההרכב הצעיר Black Mambeat. בלהקה חברים אביבה דסה, שירן אברהם, תמר רדה, רון בקאל, אביה שורפ, אראיה ורועי ראמי, וכעת אתם יכולים לצפות בקליפ שלהם לשיר "Amtaweza", אחד משני השירים שזיכו אותם במקום הראשון בגמר (לצד שיר נוסף בשם "Losing"), בהפקתו המוזיקלית של המנהל האמנותי של האירוע, ארז יולביץ'.

בגמר התחרו שישה הרכבים שנבחרו מתוך עשרות להקות הפועלות ברימון, אל מול צוות שופטים שמנה את רמי קלינשטיין, יעל דקלבאום ויואב קוטנר. כל להקה ביצעה שני שירים אשר נכתבו, הולחנו ועובדו על ידי חברי הלהקה. לערב קדמו כמה שלבים, ביניהם מופע חצי גמר בו השתתפו 20 הרכבים, מתוכם בחרו שופטים, מורי בית הספר, את ששת ההרכבים הבולטים והראויים ביותר לעלות לשלב הסופי של התחרות. לקראת התחרות עבדו ההרכבים עם מפיקים מוזיקליים מורי רימון, שכללו את ארז יולביץ', ארי גורלי, ארי קטורזה, גלעד שפירא, משה לוי, רעות יהודאי, שחף שוורצמן ושלומי קינן.

בעבר השתתפו בתחרות אמנים כמו קרן פלס, אוהד חיטמן, אריק ברמן, אביגייל רוז, איתי פרל, איה כורם, מיכל גבע ומישה סוחינין ("דה ווייס"), שלהקתו, התותחנים, זכתה בשנה שעברה.

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully