וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייה ל"עובדה" בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של ניו יורק

27.6.2013 / 16:27

סרטו המרגש של רוני קובן, ”Between Two Moms”, ששודר במהלך העונה ה-19 של התכנית, זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי הקצר הטוב ביותר

הישג נוסף לתכנית התחקירים "עובדה" מבית קשת: סרט התחקיר של רוני קובן, "Between Two Moms", זכה בסוף השבוע האחרון בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של ניו יורק. בסרט, ששודר בישראל לאחרונה במהלך העונה ה-19 של התכנית, ליווה קובן את שרון בלוך שאימצה את רם, תינוק סודני אותו נאלצה להשיב לבסוף לסבתו הביולוגית המתגוררת באוסטרליה. פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של ניו יורק נערך זו השנה הרביעית בעיר וכלל השנה 2,000 סרטים שהגישו מועמדותם ו-125 סרטים שהוצגו בו מ-39 מדינות שונות.

וואלה! בתכנית משת"פים: רוני קובן משוחח עם עמרי אסנהיים. צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני קובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זכייתו של קובן מצטרפת לרשימת הישגים נוספים של "עובדה", ביניהם זכייתם של אילנה דיין, גלעד טוקטלי ועמרי אסנהיים בשתי מדליות בפסטיבל ניו יורק היוקרתי לסרטים ולקולנוע. דיין וטוקטלי זכו בהכרה הבינלאומית על סרטם "כך חוסל בן לאדן", שהתחקה אחר חיסולו של אוסמה בן לאדן ותיעד את אחורי הקלעים של הפעולה עם ראיונות בלעדיים של בכירים בבית הלבן. בנוסף, "סלוקי", סרטו של אסנהיים, שהביא את סיפור האסון שבו נספו בשריפה חמישה מחיילי הרובאית של גדוד 13 בגולני בוואדי סלוקי זכה בקטגוריית ההיסטוריה והחברה בפסטיבל.

התכנית בה שודר הסרט על שרון ורם של קובן הייתה לתכנית השיא של "עובדה" עם הישג נאה של 33.8% רייטינג, מה שהפך אותה לתכנית השנייה בגובהה של "עובדה" בכל שנות שידורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully