וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצונים דתיים נגד טיילור סוויפט: "זונה גאה"

29.6.2013 / 18:57

הכנסייה הבפסטיסטית ווסטברו שבטקסס מתכננת הפגנה מול הופעתה של הזמרת בקנזס בתחילת אוגוסט ומכנה אותה "זונה" ו"נערת פוסטר לצעירות הפרוצות של אמריקה האבודה"

הזמרת טיילור סוויפט עומדת בפני מתקפה של קנאים דתיים, כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב. מול הופעתה של הזמרת האמריקאית בת ה-23 בטקסס בתחילת חודש אוגוסט, צפיה להתקיים הפגנה של הכנסייה הבפטיסטית ווסטבורו, שכבר יצאה בעבר נגד רדיוהד והפו פייטרס, וידועה בקריאות קיצוניות נגד להט"בים, חיילים אמריקאים, מוסלמים ויהודים.

"טיילור סוויפט עובדת על שטיק זמרת הקאנטרי-'הבת של השכן', בזמן שהיא קופצת מגבר צעיר אחד לאחר ומופיעה על במות ברחבי העולם כמו זונה גאה", נכתב בהצהרה ששיחררה הכנסייה, שגם תקפה את אביה של הזמרת: "אין לו שום נקיפות מצפון על החזות הבלתי צנועה והוולגרית שלה או הפריצות שלה. הוא שמר בקנאות על ההכנסה שלה ולא חושב אפילו על הנשמה שלה - לא פלא שהיא גדלה להיות נערת פוסטר לצעירות הפרוצות של אמריקה האבודה".

בן פלפס, נכדו של מייסד הכנסייה, פרד פלפס, התראיין לאתר Radar Online בנוגע לקריאות נגד סוויפט. "הבחורה הזו היא זונה", הוא חזר על מה שנאמר בהצהרה והשתמש באחת המילים הפופולריות בקרב הכנסייה אליה הוא משתייך. "מי עוד יגיד את זה הכנסייה של ישו? היא מגיעה לחצר האחורית שלנו, ואנחנו מתכוונים להטיף לה".

טיילור סוויפט. GettyImages
טיילור סוויפט/GettyImages

"טיילור מנסה לשחק אותה נוצריה טובה, אבל היא לא", המשיך פלפס. יש לה פלטפורמה ענקית, השפעה עצומה על נשים צעירות, והיא לקחה על עצמה את התפקיד של הפצת הסטנדרטים של אלוהים והיא כשלה בו לחלוטין". ומה סוויפט יכולה לעשות כדי להימנע מהפגנה של כמה תמהונים ולהציל את עצמה מצלייה בלהבות הגיהנום? "ציוץ פשוט בטוויטר: 'בנות, הפסיקו לנאוף והחלו לציית לאלוהים', זה לגמרי יעשה את העבודה", נכתב בהצהרה הכנסייה. "אבל זה יעלה לה במיליונים שהיא עושה משירי החטאים שלה. טיילור סוויפט משתמשת בכישרון שאלוהים נתן לה כדי לשיר על ניאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully