וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארל וויליאמס מבטיח: "אבוא לישראל". צפו

1.7.2013 / 0:15

וויליאמס, מפיק מוזיקלי נערץ והקול מאחורי הלהיט הענק "Get Lucky", מספר כיצד הלחין את הפסקול לסרט "גנוב על המיניונים" ומתחייב להגיע להופעה בארץ. ראיון מיוחד

ראיון: דודי כספי, קריינות: עפר סקר, עריכה: רן צימט, צילום: גלובוס גרופ ואימג'בנק/GettyImages

לאחר שצבר מוניטין מרשים כאחד המפיקים המוזיקליים המבוקשים בתעשייה, שכבר הספיק לעבוד עם אמנים גדולים כמו מדונה, ג'יי זי, ביונסה, ג'סטין טימברלייק והרולינג סטונס, פארל וויליאמס לא מפסיק להרחיב את האימפריה. בחודשים האחרונים הפציע כמנטור אורח ב"דה ווייס" האמריקאית, לצד חברו אשר, גרף גראמי רביעי, הפעם כמפיק אלבומו של פרנק אושן, והוציא לאור ספר ראשון. עכשיו, הקרדיט הטרי של חבר הנפטונז הוא פסקול לסרט האנימציה "גנוב על המיניונים" שיעלה בסוף השבוע הקרוב לאקרנים בישראל.

לרגל המאורע, וויליאמס בן ה-40 מתפנה לספר על העבודה עם יוצרי הסרט, אשר לדבריו נעשתה במקביל. "הם נתנו לי הנחיות מעניינות, אבל באותו הזמן נתנו לי לעשות מה שרציתי", הוא אומר בראיון במלון "ארבע עונות" בבברלי הילס, "הכוונה המקורית הייתה להפוך את הכל לחי יותר, לשקף שמחה".

במקביל ליציאת הסרט פארל וויליאמס יכול להתגאות בשני להיטים גדולים שלו שנחרשים בתחנות הרדיו בארה"ב ובעולם; השיר "Blurred Lines" של זמר האר אנ' בי האמריקאי רובין ת'יק יחד עם הראפר T.I., שנמצא בפסגת מצעד הסינגלים של בילבורד כבר שלושה שבועות; וכמובן “Get Lucky” של ההרכב הצרפתי דאפט פאנק, בו פארל הוא המבצע. השיר כבר הפך לאחד הלהיטים הבינלאומיים הגדולים של 2013.

הוא טוען בצנעה שאינו יודע מהי הנוסחה ליצירת להיט קיץ בטוח, אך מתרגש לשמוע שהשיר שלו עם דאפט פאנק זוכה להצלחה בישראל. וויליאמס מודה שהוא מאוד רוצה לבקר בארץ בעתיד, אף כי הוא חושש להסתובב בעולם באופן כללי. "אני נשאר במקום, יותר מידי משוגע בחוץ", הוא אומר, "אבל אני אבוא בסוף, ברור".

צפו: סטיב קארל וקריסטן וויג מספרים על "גנוב על המיניונים"
מחכים לסרט החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully