וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "בית ספר למפלצות" ממשיך לככב

30.6.2013 / 16:05

סרט האנימציה הפופולרי של אולפני פיקסאר שומר על הפסגה שבוע שני ברציפות, כשרק סנדרה בולוק ומליסה מקארתי מצליחות לנשוף בעורפו. "וושינגטון על הכוונת", לעומת זאת, מתרסק

יח"צ - חד פעמי

הרבה אקשן ברשימת שוברי הקופות השבועית בארצות הברית: שני סרטים חדשים – אחד הצלחה, אחד כישלון, ואף אחד מהם לא הצליח להזיז את פיקסאר מהפסגה. "בית ספר למפלצות" נכנס למקום הראשון בשבוע שעבר, ושומר עליו גם השבוע, עם הכנסות שצפויות להסתכם בכ-46 מיליון דולר, וכ-170 מיליון דולר בהכנסות כוללות. שניים רבים, המפלצות מנצחות.

שני סרטי האקשן החדשים שעלו השבוע הציעו זוגות של חברים – אחד גברי, אחד נשי. מבין שניהם, הבנות ניצחו. "The Heat", שייקרא בארץ בשם הלא מביך בכלל "עצבניות אש", הוא קומדיית צמד-שוטרים מהסוג שהיה אופנתי בשנות ה-80 וה-90: שוטר מרובע ושוטר מופרע עובדים יחד כדי למגר את הפשע ולצחוק קצת באמצע. הייחוד היחיד של הסרט הוא שהשוטרים הם הפעם שוטרות, בגילומן של מליסה מקארתי וסנדרה בולוק. המבקרים הגדירו את הסרט כסטנדרטי אך מצחיק, ובקופות הוא הכניס בסוף השבוע 40 מיליון דולר. זה סיפור הצלחה שלישי ברציפות – אחרי "מסיבת רווקות" ו"חשבון משותף" – עבור מליסה מקארתי, שהופכת לאחת הכוכבות האמינות ביותר בהוליווד. ואולי אפשר לזקוף חלק מההצלחה לזכות העובדה ש"עצבניות אש" הוא הסרט ההוליוודי היחיד לאורך הקיץ כולו שבו הכוכבות הראשיות משתייכות למין הנשי.

צמד גיבורי האקשן האחר היה ג'יימי פוקס וצ'אנינג טייטום, בתפקיד נשיא ארצות הברית והאיש שיציל את המדינה ב"וושינגטון על הכוונת". אבל החדשות כאן טובות הרבה פחות. הסרט נתקע במקום הרביעי בלבד, מאחורי השבוע השני של "מלחמת העולם Z", עם הכנסות של 26 מיליון דולר בלבד. הבעיה הגדולה ביותר של "וושינגטון על הכוונת" היתה כנראה "הקרב על הבית הלבן", סרט בעל עלילה כמעט זהה שיצא לפני כמה חודשים ונחל הצלחה סבירה (פתיחה של 30 מיליון דולר, ו-99 מיליון דולר בהכנסות כוללות). עם כל הכבוד לצ'אנינג טייטום, אנשים פשוט לא רצו לראות את אותו הסרט בפעם השנייה. מבין שני סרטי הבית הלבן, "וושינגטון על הכוונת" היה היקר יותר (תקציב של כ-150 מיליון דולר) וכך הוא מצטרף ל"העולם שאחרי" כאחד הכישלונות הגדולים של הקיץ הזה.

מה חשבתם על "בית ספר למפלצות"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully