וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בערוץ הראשון: תכנית התחקירים "Vice" של HBO

30.6.2013 / 15:54

רשות השידור רכשה את תכנית התחקירים האמריקאית והמשובחת, שבין היתר מציגה ביקורים נועזים באפגניסטן, גבול הודו-פקיסטן, ומפגש הם מנהיג צפון קוריאה הממודרת

(עדכון אחרון: 2.7, 16:15)

ולפעמים יש תמורה בעד האגרה: הערוץ הראשון רכש לשידור את תכנית התחקירים הדוקומנטרית "Vice", כך על פי מסמך אישור רכישה של וועדת המכרזים של רשות השידור שהגיע לוואלה! תרבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנית, שעונתה הראשונה ששודרה בארה"ב הסתיימה באמצע חודש יוני, מופקת על ידי איש הטלוויזיה ביל מאהר, ומגישים אותה עורכי וכתבי מגזין התרבות-אקטואליה האורבני Vice, שיוצאים לכתבות תחקיר ברחבי העולם המכסות נושאים תרבותיים ומדיניים. בין היתר עסקו כתבות התחקיר של העונה הראשונה ביצרני נשק בפיליפינים, כאשר התוצר שלהם משמש להתנקשויות פוליטיות; ילדים המשמשים כמחבלים מתאבדים באפגניסטן; המתיחות בגבול הודו-פקיסטן, ואף ביקור יוצא דופן בצפון קוריאה יחד עם דניס רודמן ושחקני NBA נוספים, במהלכו פגשו אנשי התכנית את הרודן קים ג'ונג-און.

על אף שהתכנית זכתה לביקורות חיוביות, רבים קוננו על סגנון הגונזו שלה, שלא תמיד התאים לנושאים הקשים בהם היא עוסקת. בהקשר זה נכתב כאן בוואלה! תרבות בחודש מאי האחרון על התכנית ש"האבסורד האמיתי הוא לא ילדים עם מטעני החבלה, חובבי נשק מטורפים או דיקטטורים משוגעים, אלא העובדה שאין מספיק תכניות שלוקחות נושאים שבדרך כלל תקבלו כדיווחים יד-רביעית מסוכנות ידיעות, ומגישה אותם ממקור ראשון באופן קומוניקטיבי, צעיר וססגוני".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "אנו שמחים להביא לצופי הערוץ הראשון את 'VICE' - סדרת תחקירים חדשותית של רשת HBO, עם סיפורים חשובים, מרתקים ויוצאי דופן מרחבי העולם. עיתונאי הסדרה מביאים את הסיפורים מהשטח ומציבים אלטרנטיבה – לא רק לסוגי הסיפורים – אלא גם לאופן הגשתם".

השתתף בהכנת הכתבה: דוד אברהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully