וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשר תותחים" הישראלי התקבל לפסטיבל סרטי אימה בלונדון

30.6.2013 / 19:50

נציגות ישראלית נוספת בפסטיבל סרטי האימה הלונדוני FrightFest: סרט הזומבים הישראלי "בשר תותחים" יוקרן במסגרת האירוע. "מי מפחד מהזאב הרע" של נבות וקשלס ינעל את האירוע

יח"צ - חד פעמי

סרט הזומבים הישראלי של איתן גפני, "בשר תותחים", יוקרן במסגרת פסטיבל FrightFest, מפסטיבלי סרטי האימה המובילים בעולם, שייערך בלונדון בין התאריכים 22-26 באוגוסט. הסרט הוקרן בבכורה בפסטיבל קולנוע דרום האחרון ואף קיבל בו ציון לשבח.

עלילת הסרט מביאה את סיפורו של צוות קומנדו ישראלי, שיוצא ללבנון כדי להילחם באויב חדש ואכזרי – זומבים. דורון גבע (לירון לבו) הוא סוכן במערכת הביטחון הישראלית המתעתד לפרוש מתפקידו. במשימתו האחרונה, הוא נשלח אל מעבר לגבול לבנון עם כוח מובחר שלא פגש קודם לכן, על מנת לחטוף איש חיזבאללה ולהביאו לישראל. הוא מתמודד עם חיילים שלא בוטחים בו ועם אויבים לא מוכרים - הלא הם הזומבים, אשר שולטים באזור אליו נשלח, כשלבסוף מן הסתם הצוות מוצא עצמו נלחם על חייו. מלבד לבו, משחקים בסרט גם שירה קצנלבוגן, יפית שלו, רוי מילר ועוד.

בתחילת אפריל 2013, זכה הסרט בפרס הסרט הזר הטוב ביותר בפסטיבל Bare Bones האמריקאי. שבוע לאחר מכן, זכה הסרט בציון לשבח מיוחד מטעם חבר השופטים בפסטיבל Detective Fest ברוסיה.

זו לא תהיה הנציגות הישראלית היחידה בפסטיבל האימה הלונדוני: "מי מפחד מהזאב הרע", סרטם של אהרון קשלס ונבות פפושדו, נבחר להיות סרט הנעילה של הפסטיבל ויוקרן בערב הסיום החגיגי שלו בפני 1,300 צופים בבית הקולנוע אמפייר. הסרט ייצא לאקרנים בישראל מעט לפני ההקרנה הלונדונית, ב-15 באוגוסט.

מחכים ל"בשר תותחים"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully