וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: מייקל ג'קסון שילם מיליונים להשתקת ילדים שהטריד

30.6.2013 / 20:21

העיתון הבריטי Sunday People מדווח כי נחשפו תיקי FBI אודות הזמר המנוח, ובהם עדויות לכך ששילם למעלה מ-35 מיליון דולר על מנת להשתיק מקרי הטרדה שונים

מייקל ג'קסון אמנם הלך לעולמו לפני ארבע שנים, אבל גם עכשיו הוא לא מפסיק להסתבך: העיתון הבריטי Sunday People מדווח היום (ראשון) כי בידיו תיקים שטרם נחשפו של ה-FBI, העוסקים באירועים מטרידים במיוחד מעברו של מלך הפופ. על פי אותם דיווחים, ג'קסון, שנחשד כבר בעבר בהטרדה מינית של קטינים, שילם למעלה מ-35 מיליון דולר בסך הכל על מנת להשתיק תלונות של קטינים שונים בדבר הטרדה מינית. במקרה אחד מתוך רבים עליהם מסופר בתיקים שנחשפו, נחשד ג'קסון כי הטריד ילד מינית באולם קולנוע, כאשר אמו של הילד יושבת שורות ספורות בלבד לפניהם.

כמה מהתיקים שנחשפו כוללים מידע שנלקח מאנתוני פליקנו, הידוע גם כ"בלש הפרטי של המפורסמים", שג'קסון שכר על מנת שיסייע לו להשתיק את הסוגיות הבעייתיות בעברו. פליקנו מרצה כעת מאסר על האזנות סתר אסורות ועל עבירות הקשורות באחזקת נשק.

כזכור, ג'קסון נחשד במגע אסור עם קטינים עוד מראשית שנות ה-90, ואף עמד למשפט על מקרה אחד בשנת 2005. הוא זוכה על ידי בית המשפט בסנטה ברברה, קליפורניה. ג'קסון הלך לעולמו בשנת 2009, ככל הנראה ממנת יתר של כדורי שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully