וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחים בטקס פרסי ה-BET: דרייק, קנדריק למאר וכריס בראון

פרס המוזיקה הבולט של הקהילה השחורה בארצות הברית חילק השנה את השלל בין מספר רב של זוכים. עוד בלטו: ניקי מינאז' וריהאנה, שלא טרחה להגיע

טקס פרסי המוזיקה של BET, ערוץ הבידור המוביל לקהילה השחורה בארצות הברית, התקיים אמש (ראשון), וניתן לסמן בקלות את הזוכים הבולטים בו: המנצחים הגדולים היו דרייק והראפר העולה קנדריק למאר. דרייק זכה בפרס וידאו השנה החשוב, על הקליפ ל“Started from the Bottom", שזיכה אותו גם בפרס מטעם קוקה קולה. דריייק הוביל את מספר המועמדויות לטקס – 12 בסך הכל, ולבסוף לא טרח להופיע אליו. בפרס אמן ההיפ הופ של השנה זכה למאר, ופרס האמנית באותה קטגוריה הלך אל ניקי מינאז'. למאר המשיך את רצף הזכיות עם זכייה בפרס האמן הצעיר.

זוכה בולט נוסף של הערב הוא כריס בראון, שזכה לאהבת הקהל עם או בלי קשר לפרסונה המפוקפקת שלו. בראון, שזכה בפרס על "המעריצים הטובים ביותר", הופיע בטקס ביחד עם מינאז'.

בפרס זמרת האר אנ' בי הטובה ביותר זכתה ריהאנה, שלא טרחה לנכוח בטקס למרות שהצליחה להביס את ביונסה בקטגוריה. בפרס המקביל לגברים זכה מיגל, שהביס אושיות כמו בראון, אשר וג'סטין טימברלייק. בפרס ההרכב זכו מקלמור וראיין לואיס, ואילו בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר זכה השיר המצוין של הראפר אסאפ רוקי, "F—in’ Problems", בוא הוא מארח את דרייק, טו צ'יינז וקנדריק למאר. פרס מיוחד על מפעל חיים הוענק לצ'ארלי ווילסון.

ריטה אורה הובסה ולא קיבלה את פרס האמן הבריטי שהלך לאמילי סנדה. לבסוף הוענק הפרס הקיקיוני ביותר בטקס, פרס על הומניטריות, לשחקן הכדורסל דוויין וויד. בנוסף התחוללה בטקס שערורייה קטנה, כשבעקבות הופעתה באירוע נאלצה מריה קארי להתמודד עם האשמות לפיהן השתמשה בהקלטה ושרה בליפ סינק.

מה דעתכם על הזוכים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully