וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית צנעני חוזרת לערוץ 24

אחרי פרשת הסחיטה באיומים, הזמרת חוזרת למסך של הזכיינית קשת עם התכנית "חי בצהריים" שתגיש לצד אלון גל, ותעסוק בכל החדש בעולם התרבות והמוזיקה, לצד אירוח זמרים באולפן

מרגלית צנעני חוזרת לטלוויזיה: אחרי שבנובמבר 2011 הורשעה בסחיטה באיומים של אמרגנה לשעבר אסף אטדגי ובכך נקטעה פעילותה על המסך (בתכניות "גל ומרגול" של ערוץ 24 ו"כוכב נולד" של ערוץ 2), מרגול שבה למסך של זכיינית קשת בערוץ המוזיקה ותגיש תכנית יומית ביחד עם אלון גל, החל מיום ראשון הקרוב, ה-7 ביולי.

בזכיינית קשת אישרו את הפרטים והוסיפו כי התכנית תיקרא "חי בצהריים" ותשודר בשידור חי בימים ראשון עד רביעי בשעות 13:00-15:00. עוד עולה מדברי הזכיינית כי התכנית צפויה להתבסס על פורמט תכניות הפאנל למיניהן: בין היתר, ידברו צנעני וגל על אירועי היום ובכל החדש בעולם התרבות והמוזיקה, כל זאת לצד אירוח זמרים ואושיות אחרות באולפן. בנוסף, צפויה התכנית לכלול גם פינת ייעוץ מיוחדת להורים, שתסייע בהתמודדות עם הילדים בחופש הגדול על יתרונותיו וחסרונותיו.

זהו צעד נוסף בחזרה של צנעני אל חיק המיינסטרים ואל המסך של זכיינית קשת. לאחר שהתפוצצה פרשת הסחיטה באיומים, הודרה מצוות השופטים של "כוכב נולד" (כולל התנערות מוחלטת של הפקת התכנית ממי שהיתה אחת השופטות הבולטות בה במשך כל עונותיה) ומזמן המסך שניתן לה בערוץ 24. היא שמרה על שתיקה במשך זמן רב, זכתה לתמיכה בעיקר מהקולגה אוחובסקי (שהמשיך בערוץ 24 לצד אלירז שדה וכיום מגיש בערוץ הראשון את תכנית התרבות "הזירה") ובחודש מאי האחרון הוציאה את הסינגל החדש "מה אתה רוצה?", מתוך אלבומה הבא שעתיד לצאת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully