וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 62: הקאמבק של פרנץ פרדיננד

3.7.2013 / 0:22

פרנץ פרדיננד חוזרים לאייטיז, בלוק פארטי מחממים מנועים, קאברים לרייג’ אגיינסט דה מאשין, קווין ודיוויד בואי, ויום הולדת 30 לקלאסיקה של יאזו. בלוג הרוק של מני אבירם

Deap Vally – Walk of Shame / Baby I Call Hell

תואר אלבום השבוע הולך ל"Sistrionix", הבכורה של לינדזי טרוי וג'ולי אדוארדס, הבנות הנכונות של 2013, ויסלחו לי Haim. עם שני שירים של דיפ ואלי כבר חגגתי כאן, והאלבום המלא ממשיך את אותו הקו - Pאנק חכם, מודע לעצמו ולא נטול הומור, פמיניסטי מבלי לחפור. שילוב בין מה שהיה קורה עם מג היתה מתחלפת עם ג'ק בווייט סטרייפס, לבין להקות בנות מהניינטיז כמו L7 ובייבז אין טוילנד. הרבה זמן כבר לא היה כאן צמד נשי שנתן בראש כמו שצריך, ודיפ ואלי הן התשובה. בעולם מושלם לינדזי היתה נוגסת בראשה של לינה דנהאם כמו שאוזי אוסבורן ערף את ראשה של יונה וגואלת אותה ואותנו מייסורינו, אבל בעולם שבו אנחנו חיים דנהאם פשוט תשבץ שיר של הצמד מאל.איי בפרק של "בנות". אני מניח שזה יהיה "Walk of Shame".

Ellery James Roberts – Kerou’s Lament

שיר השבוע הוא גם בשורה משמחת: מתברר שמותה בטרם עת של הלהקה המנצ'סטרית המעולה וו לייף לא אומר שיותר לא נשמע מחבריה, ובראשם הסולן והנשמה של הלהקה, אלרי ג'יימס רוברטס. בשבוע שעבר הוא שיחרר שיר סולו ראשון, והאווירה – גם המוזיקלית וגם הטקסטואלית – היא לגמרי וו לייף: "לשליטים הישנים, לשליטים החדשים – זיינתם את העולם הזה, אבל לא תזיינו אותי". אמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בלוק פארטי - Ratchet

בשורה משמחת 2: אי.פי חדש של בלוק פארטי, "The Nextwave Sessions", ינחת באוגוסט, וזה קטע אחד מתוך החמישה שיופיעו בו. קלה אוקרק, אולי בהשפעת המפיק של הוט צ'יפ שלקח פיקוד כאן, שוב חוזר לעולמות הדאנס.

Glasvegas - If

בשורה משמחת 3: אלבום חדש לגלאסווגאס הסקוטים, "Later...When The TV Turns To Static", שייצא בתחילת ספטמבר. האלבום הראשון של הסקוטים היה אחד מהאלבומים הכי טובים של 2008, אבל השני, מ-2011, לא ממש הצליח לסחוב. האם השלישי יחזיר את ג'יימס אלן לעניינים? לפי הסינגל החדש הזה (שגרסת דמו שלו מסתובבת כבר הרבה זמן) יש מצב שכן. בהופעת אורח: וויליאם שאטנר.

סטון גוסארד - Remain

אלבום סולו שני יצא בשבוע שעבר לסטון גוסארד, הגיטריסט הנפלא של פרל ג'אם (ובראד), "Moonlander" שמו. שורה תחתונה: אלבום בסדר, עם כמה רגעים ממש יפים שמזכירים את להקת האם שלו, שלא לומר את עבודת הסולו של אדי ודר – למשל זה. אגב, סינגל חדש של פרל ג'אם, "Mind Your Manners", גם ינחת החודש.

Smith Westerns – Idol

אני לא שותף להתלהבות מהאלבום החדש של סמית ווסטרנז השיקגואים, "Soft Will". כשמו כן הוא – רך ובמשקל נוצה, אבל יש מי שהמלנכוליה הקיצית הזו עושה לו את זה. משזה נאמר, יש באלבום כמה שירים אפקטיביים, כמו הקטע הנאה הזה. בקרוב בפסקול הסדרה האמריקאית האהובה עליכם.

פרנץ פרדיננד – Right Action / Love Illumination

גם פרנץ פרדיננד מעולם לא היו להקה שתכננתי לקחת לאי בודד, אבל כמה מחברי הטובים ביותר וכו', אז לא אתעלם משני שירים חדשים של הסקוטים, שיופיעו באלבום הבא שלהם, "Right Thoughts, Right Words, Right Action", שייצא באוגוסט. זה רק אני, או שהם קצת באווירת אייטיז?

White Dove – Sister

אווירה סבנטיזית נושבת בשיר הזה של השלישיה מאל.איי, הרבה בזכות הקול של אלכס ג'ונסטון. מתוך אלבום הבכורה של הלהקה, "The Hoss, The Candle", שיוצא החודש.

Diarrhea Planet - Kids

אוקיי, ללהקה הזאת יש את אחד השמות הכי מחליאים בהיסטוריה של הרוק, אבל אם מתגברים על השלשול מקבלים שירים ממש מפתיעים. אני מחכה לאלבום החדש של השישייה מנאשוויל, "I'm Rich Beyond Your Wildest Dreams", שייצא בהמשך השנה.

Pissed Jeans - Romanticize Me

בפברואר התייחסתי כאן ל"Honeys", האלבום החדש של פיסד ג'ינס, רביעייה מפנסילבניה שיודעת רעש מהו. עכשיו יוצא קליפ לאחד מהשירים היותר טובים באלבום, ובמרכזו כוריאוגרפיית החלקה על הקרח לצלילי גרונו של מאט קורבט.

Biffy Clyro - Killing in the Name

קאבר 1: אהבתי לביפי קליירו ידועה. זאת לרייג' אגיינסט דה מאשין ברורה. עכשיו אפשר ליהנות משני העולמות במסגרת קמפיין אנטי-עוני עולמי.

Chevy Metal – Under Pressure

קאבר 2: כי אין כזה דבר יותר מדי דייב גרוהל. הפעם המלך המכהן עושה כבוד למתופף שלו טיילור הוקינס, מתארח בהופעה של פרויקט הצד של הוקינס ותורם את קולו ואת הגיטרה לכמה קאברים. הנה אחד לקלאסיקה של קווין ודיוויד בואי.

Kanye + Depeche Mode – Personal Yeezus

רגע לפני שהולכים, מאש אפ שבאמת עובד: הישו של דפש מוד עם "Black Skinhead", הלהיט המסתמן מהחדש של קניה. על החתום: דן צ'מברליין.

אם כל הבונוסים

ממש כאן תוכלו להוריד לגמרי בחינם הופעה שלמה של רדיוהד, ואם ממש תרצו תוכלו לתרום כמה דולרים לאמנסטי בקטע של שונא מתנות יחיה. ההופעה הזאת, שכוללת 18 קטעים, הוקלטה בניו יורק ב-1 ביוני 1995, שלושה חודשים אחרי שהלהקה הוציאה את אלבומה השני, "The Bends", מה שאומר קצת יותר רוקנ'רול וקצת פחות בולשיט.

פצצה מהעבר

לא בדיוק רוקנ'רול, אבל כבוד – בדיוק 30 (!) שנה חלפו מאז יצא "You and Me", האלבום השני והאחרון של יאזו, הצמד האנגלי של וינס קלארק ואליסון מויה, וההשפעה שלהם עדיין ניכרת. הנה השיר הגדול מתוכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully