וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לשי רביב (ויולט ויז'ן)

4.7.2013 / 7:43

המפיק והיוצר הישראלי, שפועל בלוס אנג'לס, משחרר את "Silence of the Birds", שיר ראשון מתוך אלבום חדש בו מתארחת זמרת האינדי המוערכת מירנדה לי ריצ'רדס. האזינו

יח"צ - חד פעמי
"violet vision, "silence of the birds.
"violet vision, "silence of the birds

שי רביב מוכר בישראל בעיקר בזכות פועלו בהרכב ויולט ויז'ן (Violet Vision) שהקים יחד עם יונתן דגן בשנת 2001. ההרכב החדשני, ששילב בין מוטיבים של ברייקביט ומוזיקה אלקטרונית אקלקטית ונחשב פורץ דרך, היה בין ההרכבים הישראלים הראשונים שהוחתמו בלייבל בינלאומי. תחת הלייבל BNE הוציא ההרכב שלושה אלבומים ושירים שלו נכללו בעשרות אוספים נחשבים שהופצו בכל העולם.

עם פירוק ההרכב, פנו שני חבריו אל עבר קריירת סולו מעבר לים (דגן פועל תחת השם J.Viewz בהצלחה בניו יורק ובעולם) ורביב העתיק את מושבו ללוס אנג'לס שם ביסס את עצמו כמפיק, מלחין, ויועץ מוזיקלי מוערך. במהלך השנים הראשונות שלו בלוס אנג'לס עבד רביב באחת מסוכנויות ניהול האמנים הגדולות של ארה"ב באותם ימים, שבין לקוחותיה נמנו כמה מהמוזיקאים והשחקנים הגדולים בעולם - מייקל ג'קסון, בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק, ליאונרדו דיקפריו, מרטין סקורסזה ועוד. היכרות אישית עם מנהלי הלהקות הובילה גם לשיתופי פעולה אמנותיים בין רביב וחלק מהאמנים בחברה, כאשר יריית הפתיחה היתה רימיקס רשמי של רביב לשיר "Got Money" של להקת קורן. בהמשך עבד גם עם אינקובוס, עם אינפקד מאשרום הישראלים, וגם יצר ביחד עם טרי פויזן את השיר "ימים משונים"; זאת לצד עבודה כיועץ וכותב מוזיקה לסדרות וסרטים.

כעת משחרר רביב את "Silence of the Birds", קטע ראשון מתוך אלבוםחדש שיצא תחת כותרת העל Violet Vision Featuring, בהשתתפות מגוון מוזיקאים מישראל ומחו"ל. בשיר מתארחת מירנדה לי ריצ'רדס, חברת הבריאן ג'ונסטון מסקר לשעבר, ואמנית פולק מצליחה בהווה. מאחורי ריצ'רדס שיתופי פעולה עם הרכבים כמו בלאק רבל מוטורסייקל קלאבכ וזה ג'יזס אנד מארי צ'יין.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully