וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסי עזר אסור לקשור עצמו אל הספינה הטובעת של "כוכב נולד"

לילך וולך

4.7.2013 / 7:51

אסי עזר מזוהה עם מלאכת ההנחייה המוצלחת של "האח הגדול", וכאחד המנחים המעטים שבאמת טובים בעבודתם. איזה סיבה יש לו להמאיס את עצמו עלינו, ועוד בשביל "כוכב נולד"?

מבין כל הדברים שאנחנו קשי תפיסה לגביהם בכל הנוגע לטלוויזיה, אנחנו עדיין הכי מתקשים לייצר מקום, מעמד וקווים לדמותו של מנחה טלוויזיה. יודע לדבר? התקבלת! יודע למרוח זמן גם בלי טלפרומפטר? קבל חוזה טאלנט. כך אנחנו פוגשים שוב ושוב את אותם מנחים שבמקום ליצור לעצמם מקום משל עצמם, ופרסונה טלוויזיונית מובחנת, הם ממלאים את השנים הפוטוגניות לחייהם בצעקות רפות על מתמודדים (קדימה! חפשו את הרמז שיוביל אתכם לשום מקום!), ופרגונים חסרי חשק או אמינות (כל הכבוד לך שדחפת לתוך הפה לטאה מופתעת עבור חסינות!).

מבין כל מנחי הטלוויזיה, ובפרט אלו שמנחים ריאליטי או שעשועונים – אסי עזר, בן טיפוחיו המוצלח של ארז טל המוצלח כשלעצמו, הוא בין הטובים שבהם. איכשהו, עם כל עונות "האח הגדול" שעברו, עזר לא סיגל לעצמו את הציפוי המרגיז של "קדימה חבר'ה, בואו נעשה את השיט הזה ונחזור הביתה" שיש לכל כך הרבה מנחים אחרים. הוא לא מתנשא בסחבקיות מעל למתמודדים בתוכנית שלו, לא נראה משועמם או חסר סבלנות, וגם לא מתנהג כמריונטה חלולה שתחייך עד שייקרעו לה צדי הפה. כן, מפעם לפעם הוא נתפס על איזה שטיק שלא מחמיא לו או לנו, קודם זה היה ההאט-טאב, עכשיו זה ההאש-טאג; אז אם אפשר שלא לבקש ממנו אף פעם לומר מילים שמתחילות באהו"י זה יעזור. אבל מעבר לזה? אסי עזר מנחה טוב, ועוד הרבה יותר מזה.

אז מה הבעיה עם זה שאסי עזר ינחה גם את "כוכב נולד" כפי שהתבשרנו שיקרה? איך אמר את זה פעם באלגנטיות אייל גולן - לפעמים בא לך פרוסת לחם עם שוקולד. ולא שאנחנו משופעים במנחי טלוויזיה שהם אנטרקוט, אלא שאי אפשר כל יום לאכול את אותו הדבר. ואת אסי עזר אנחנו אוכלים כבר עכשיו שלוש פעמים בשבוע. אסי עזר בדרכו המהירה אל עודף חשיפה שלא עשה טוב לאף אחד, אף פעם. אבל זה לא רק זה, בטלוויזיה בעצם יכולה להיות לך מאהבת אחת בכל פעם, כי "גם וגם" מיתרגם הרבה פעמים ל"לא זה ולא זה". כשם שלא יעלה על הדעת שריאן סיקרסט למשל, מנחה "אמריקן איידול" המפורסם, ינחה לפתע גם את "המירוץ למיליון", זה לא באמת סביר שאסי עזר יזגזג בין תוכניות, וישחוק את הזהות שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההוא שרואים בכל חור. אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כוכב נולד", למרות מתיחת הפנים שלה, היא ספינה שעל אף כל שכבות הצבע שלה, הבסיס שלה מיושן וכבד. היא היתה הראשונה להפציע, והיא צריכה להיות הראשונה ללכת; פשוט כיוון שכבר עקפו אותה בדרכים שונות ומעניינות יותר. עסקת החליפין הזו לא הוגנת - כשאסי עזר, הרענן והמוצלח, קושר עצמו אל "כוכב נולד", היא ניזונה מבשרו הצעיר והוא הופך להוא שרואים אותו בכל חור. לא מגיע לו, ולא מגיע לנו.

מה אתם חושבים על הליהוק של אסי עזר ל"כוכב נולד"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully