וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קומפיוטר קאמפ ב"אינדי סיטי". צפו

4.7.2013 / 7:48

סדרת הקליפים המצוינת שלוקחת אמני אינדי לנגן בחוצות, חוזרת עם פרקים חדשים ופסטיבל חגיגי, והפעם: קומפיוטר קאמפ מבצעת שיר בלב אזור הבילויים של ירושלים

יח"צ - חד פעמי

"אינדי סיטי", סדרת הקליפים המעולה המשודרת בערוץ 8 של הוט (ביוזמת הבמאית בטינה פיינשטיין), במסגרתה הרכבי אינדי יוצאים לחוצות העיר ומבצעים ביצועים חיים של שיריהם, חזרה השנה עם טוויסט: כל הקליפים צולמו בירושלים. והשבוע: קומפיוטר קאמפ, הרכב האינדי האלקטרוני המוערך, מבצע את השיר "Take Cover" ליד הבר הירושלמי 4:20.

?היה נחמד שזה צולם ממש בין יושבי הבר, ככה שזה היה קצת כמו הופעה של שיר אחד" מספר ניתאי בארי, חבר ההרכב. "עשינו לשיר עיבוד שונה לחלוטין מההופעות, אמנם זו לא גרסה אקוסטית או אנלאפגדית כפי שמקובל בפורמט, אבל אני מניח שזה הכי אקוסטי או אנפלאגד שהרכב אלקטרוני כמונו יכול להיות. החלפנו את הסינתים ומכונות התופים בגיטרה, פנדר רודס ופרקשן, כאשר על האחרון תרם את חלקו חברנו הטוב עאלק לי".

בנוסף, לצד התכנית המשודרת בסופי שבוע, יתקיים השנה פסטיבל אינדי סיטי LIVE במגרש הרוסים בירושלים, בסוף השבוע של ה-25-26 ביולי – אז במרכז העיר ירושלים ייפתח מתחם תרבות ענק וצבעוני, חגיגת חוצות ענקית במגרש הרוסים וסביבתו, ובה שלל מופעים ואירועי מוזיקה, אמנות ואופנה. במסגרת הפסטיבל יוכל הקהל לבקר בשתי במות של הופעות, מסיבת אוזניות, תצוגת אופנה מבית טרומפלדור וינטאג', הופעות ליליות חינמיות בברים הסמוכים, סטים אלקטרוניים ועשרות דוכנים – והכל בכניסה חופשית.

האירוע ביוזמת ובהפקת קבוצת CPR, אגף תרבות ואמנויות ורשות צעירים בעיריית ירושלים, והמנהלת האמנותית בטינה פיינשטיין. האירוע יארח את ספורטאי המכבייה, והכניסה אליו תהיה מותרת המגיל 18 ומעלה. מכיכר רבין בתל אביב יצאו הסעות היישר למתחם האירוע וחזרה לתל אביב, גם בחמישי וגם בשישי; מי שירצה להישאר לישון בירושלים יוכל להיעזר במיזם קאוץ' סרפינג ובו צעירים מרחבי ירושלים מזמינים את באי הפסטיבל להתארח ולישון בלילה על ספה בדירתם. הרשמה להסעות ולג'אם ועוד פרטים בהרחבה - בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל.

מה חשבתם על הביצוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully