וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני טאצ' יתקלט בישראל

די.ג'יי ההיפ הופ הוותיק והנודע, שזכה לכינוי "מלך המיקסטייפים", יגיע לתקלוט ב-15 ביולי במסגרת ליין הבלאקג'ק של מועדון הפינגווין בתל אביב

די.ג'יי ההיפ הופ טוני טאצ' (Tony Touch) יגיע לישראל לתקלט במסיבה שתתקיים ב-15 ביולי במועדון הפינגווין בתל אביב. טאצ' נולד בברוקלין בשנת 1969 כג'וזף אנתוני הרננדז, רגע לפני שסצינת ההיפ הופ המקומית החלה לגדוש את העיר. הוא הושפע מחלוצים כמו גרנד-מאסטר פלאש וקרייזי לגס והתחיל להפיץ את מה שהיום נהוג לכנות מיקסטייפ. טאצ' זכה לכינוי "מלך המיקסטייפים" לאחר שהוציא תחת ידיו מאות כאלה, חלקם כוללים פריסטיילים אקסלוסיביים מאושיות חשובות בתולדות הז'אנר כמו ביג דדי קיין, קול ג'י ראפ, באסטה ריימז, פי. דידי ואמינם. עם השנים עבר טאצ' להתעסק גם בהפקה מוזיקלית והפך לראפר בעצמו.

הוא מזוהה עם שורשיו הפורטו-ריקניים, ומשלב מוזיקה בהשראתם בהרבה מהפקותיו. רגע לפני שיגיע ארצה, ישחרר טאצ' את החלק השלישי בטרילוגיית המיקסטייפים שלו – "Piecemaker". על הבאתו ארצה אמון ליין ההיפ הופ בלאקג'ק בשיתוף עם מועדון הפינגווין.

בחודשים האחרונים התארחו בליין מיטב בניה של סצינת ההיפהופ הישראלית - אורי שוחט, איל רוב, סאבו, ווידו ושימי סוניק, מש, יוגו, פלד, אורטגה, נצ'י נץ',רודבוי סאונד, אמיר פרי ועוד. יחממו את טוני טאצ' הרזידנטים הנוכחיים של ליין הבלאקג'ק: DJ $upreme, מייסד הג'י ספוט ומוותיקי הסצנה, ודי.ג'יי Juvi.

מחיר הכרטיסים למסיבה עומד על 50 שקלים במכירה מוקדמת ו-80 שקלים בקופות. את הכרטיסים במכירה המוקדמת ניתן לרכוש דרך עמוד הפייסבוק של בלאקג'ק, או בטלפון 052-8846121.

מתכננים ללכת לתקלוט? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • טוני טאצ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully